AnQ Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hei ! Eg trenger litt hjelp her, mange meiner eg burde kjøpe ein 32 eller 37 tommer skjerm(LCD), men så får eg og mange svar om eg at burde ha ein 26/28 tommer siden dei er bedre når det kommer til PC. Eg skal jo bruke denne skjermen mest til PC, men eg skal og ha playstasjon så lurer på hvilken skjerm ville vært best å kjøpe etter pris og nytelse? eg sitter ca 2 m unna TVen så kan ikkje akkurat ha over 40 tommer og kan heller ikkje henge den på veggen. noen forslag til TV eller hva som hadde vert best så hadde det vert konge! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hvor mye har du tenkt til å bruke på tven? Lenke til kommentar
AnQ Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 under 10 000 Lenke til kommentar
AnQ Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Eg fant ein flatskjerm som virket grei, men er denne noe spesielt god eller verdt det til spilling på PC og xbox og til film via PC og dvdspiller? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=348173 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 A656 serien til Samsung har fått god omtale i mange tester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå