benbeni89 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 HEi! Har tenkt å kjøpe meg PC snart: http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=74601 Men har hørt om at det kommer noe nytt om ikke så lenge. Hva er det, og burde jeg heller vente på det? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 problemet er om din 620w psu vil klare dette kortet som jeg tror den høyst sannsynlig ikke vil klare, da vil den heller ikke klare nyere kort. skaff en bedre psu. 750w minimum ville jeg forelsått til en 4870x2 2gb. eller så er det ikke noe spes vits å å vente på noe nytt hele tiden, er ikke bestandig det nyeste er det beste i praksis. nvidia 8800 ULTRA og 9800GTX er eksempler på det Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det kommer jo 4850x2 om ikke altfor mange uker. Men det var kanskje ikke det du tenkte på med "nytt kort". Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 4850x2 vil i tillegg også være dårligere enn 4870x2. er det asus som kommer med det kortet da? de hadde en tilsvarende release ifjor med 3850x2 som ble litt omdiskutert da det ikke er vanlig å lage x2 versjoner av budsjett-modeller. men en fordel er at den koster mindre og bruker mindre watt. Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Ok. Hvis du ser i handlvognen jeg har lagt til i første post, så har jeg valgt en 750W PSU Det kommer ikke noen ny "teknologi" som er verdt å vente på? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Nå er det 46xx og 45xx som er budsjett-modeller , ikke 4800 serien , eller 4850/4850x2. 4850x2 kommer nok til å yte tilnærmet like bra som 4870x2 i "normale" oppløsninger med likt antall vgaram. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 greit,men jeg kaller det budsjett-modell fordi jeg er bortskjemt og vant til det beste:)....hihih Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Er PC`en budsjettmodell? Eller PSU`en? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 blås idet, jeg bare tuller, pc'n du planlegger er svært god og holder mål. med 750w vil du klare de beste korta:) Lenke til kommentar
Azaziel Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 pc`en ser helt grei ut den så ikkje tenk på det, å går du for X2, så har du jaffal ein GPU som holder mål en god stund vil eg tro... Men ein ting benbeni, dropp CP*U vifta, den er heilt totalt ubrukelig, då kan du lika greit bruke den orginale vifta... gå heller for denna viftå, som e heilt kurant, mye bedre enn Orb vifta, og bare litt over ein hundrings dyrere... https://prisguiden.no/product.php?product_id=37424 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 greit,men jeg kaller det budsjett-modell fordi jeg er bortskjemt og vant til det beste:)....hihih Ser ikkje akkurat ut som du har det beste da... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) greit,men jeg kaller det budsjett-modell fordi jeg er bortskjemt og vant til det beste:)....hihih Ser ikkje akkurat ut som du har det beste da... min pc er langt bedre og dyrere enn hva folk vanligvis kjøper og er av svært høy kvalitet. pc'n min kosta totalt 23 500kr:) men nok om det!!! man kan få bedre selvsagt,men da velger du heller pc fremfor bil nestensagt. Endret 22. september 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
007CD Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 greit,men jeg kaller det budsjett-modell fordi jeg er bortskjemt og vant til det beste:)....hihih Ser ikkje akkurat ut som du har det beste da... min pc er langt bedre og dyrere enn hva folk vanligvis kjøper og er av svært høy kvalitet. pc'n min kosta totalt 23 500kr:) man kan få bedre selvsagt,men da velger du heller pc fremfor bil nestensagt. Da må du for GUDS Skyld ikke titte på hva Nizzen sitter på Han har vell gått en del lengere vil jeg si PC messig, hvor de fleste av oss overlever med fakeRAID fra Intel ICH sørbrua, så har Nizzen gått noen steg videre... Ellers tror jeg det er en liten stund før det kommer noe nytt high end på markedet, Nv må vell svare men jeg husker ikke noen release dato akkurat nå. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) heheheheh, jeg scorer bedre enn han;) på 3dmark.........hehehe poenget jeg ville frem til etter hans utsagn er at jeg har bedre pc enn DE FLESTE. Endret 22. september 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Blir det PC-kjøp på meg så kommer jeg nok til å gå for dette kortet da Mye fikk du i 3dmark da? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 heheheheh, jeg scorer bedre enn han;) på 3dmark.........hehehe poenget jeg ville frem til etter hans utsagn er at jeg har bedre pc enn DE FLESTE. Kom med orb link da, så skal vi se Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 heheheheh, jeg scorer bedre enn han;) på 3dmark.........hehehe poenget jeg ville frem til etter hans utsagn er at jeg har bedre pc enn DE FLESTE. Kom med orb link da, så skal vi se in time..........hehehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå