Gå til innhold

Kjøpe Radeon 4870X2 nå, eller vente på nytt kort?

benbeni89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

problemet er om din 620w psu vil klare dette kortet som jeg tror den høyst sannsynlig ikke vil klare, da vil den heller ikke klare nyere kort. skaff en bedre psu. 750w minimum ville jeg forelsått til en 4870x2 2gb. eller så er det ikke noe spes vits å å vente på noe nytt hele tiden, er ikke bestandig det nyeste er det beste i praksis. nvidia 8800 ULTRA og 9800GTX er eksempler på det

Lenke til kommentar

pc`en ser helt grei ut den så ikkje tenk på det, å går du for X2, så har du jaffal ein GPU som holder mål en god stund vil eg tro...

Men ein ting benbeni, dropp CP*U vifta, den er heilt totalt ubrukelig, då kan du lika greit bruke den orginale vifta...

gå heller for denna viftå, som e heilt kurant, mye bedre enn Orb vifta, og bare litt over ein hundrings dyrere...

https://prisguiden.no/product.php?product_id=37424

Lenke til kommentar
greit,men jeg kaller det budsjett-modell fordi jeg er bortskjemt og vant til det beste:)....hihih

Ser ikkje akkurat ut som du har det beste da... ;)

min pc er langt bedre og dyrere enn hva folk vanligvis kjøper og er av svært høy kvalitet. pc'n min kosta totalt 23 500kr:) men nok om det!!!

man kan få bedre selvsagt,men da velger du heller pc fremfor bil nestensagt.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
greit,men jeg kaller det budsjett-modell fordi jeg er bortskjemt og vant til det beste:)....hihih

Ser ikkje akkurat ut som du har det beste da... ;)

min pc er langt bedre og dyrere enn hva folk vanligvis kjøper og er av svært høy kvalitet. pc'n min kosta totalt 23 500kr:)

man kan få bedre selvsagt,men da velger du heller pc fremfor bil nestensagt.

Da må du for GUDS Skyld ikke titte på hva Nizzen sitter på :p

Han har vell gått en del lengere vil jeg si PC messig, hvor de fleste av oss overlever med fakeRAID fra Intel ICH sørbrua, så har Nizzen gått noen steg videre...

Ellers tror jeg det er en liten stund før det kommer noe nytt high end på markedet, Nv må vell svare men jeg husker ikke noen release dato akkurat nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...