Vegard_Haug Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Krimspillet L.A. Noire er kanskje ikke så veldig langt unna, og heller ikke PS3-eksklusivt. Les mer Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det er nok ikkje urimeleg å tru at spelet kjem til X360 og. Med mindre Sony betaler ein del for å ha spelet eksklusivt, er vel dette det mest fornuftige. Då særleg med tanke på at spelet visstnok skal ha store utviklingskostnader. Eg ser i alle fall fram til å få meir informasjon om spelet. Det har vore relativt stille så langt. Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Dette skulle da bare mangle! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Har gledet meg lenge allerede til dette spillet! Håper det lever opp til forventningene. Flott at folka med xbox også får ta del. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Har sett frem til dette spillet siden konsepttraileren dukket opp for det som virker som en evighet siden. Jeg trodde da at spillet egentlig var en slags "skygge" under GTAIV, et slags sideprosjekt. Derfor er det jo desto mer spennende å lese at spillet faktisk er en enorm og påkostet produksjon! Multi(duo?)platform-støtte er uansett alltid postivt, også. På den annen side har vi tilgode å se gameplay. Blir morsomt å se om det kan ligne på f.eks. Mafia II og slikt. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Dette ser både spennende og lovende ut. Gleder meg til å høre mer fra den kanten. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jo flere som får spilt jo bedre selvf! Men håper bare dem ikke kutter ut saker pga X360 sitt dårlige lagrings medium. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Faen da, nå mangler det bare at Hard Rain kommer på XBOX360 også! Jeg har lenge gått og håpet på et PS3 eksklusivt som frister meg, men nå kjøper jeg jo seff dette på 360 i stedet.. Ender vel opp med å selge PS3en min da (hvis Hard Rain også blir multi mener jeg)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg