Han Far Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg har lett overalt, men tydeligvis selger ingen webshoper gigabyte ga-8iexp. noen som har sett det eller har det selv? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hei. Jeg har ikke sett kortet på noen av webshopene og fant det heller ikke i prisgudiden. Jeg tok en :google: også, og fant hjemmesiden til Gigabyte. Utifra det så er da kortet litt "gammelt"? Støtter bare pc2100 og 4x AGP for å nevne noen. Er det en spessiell grunn til at du skal ha akkurat dette hovedkortet? Ecthelion. Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 hmm.. trodde telebutikken hadde slike gigabyte kort Lenke til kommentar
Merrin79 Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Fant ikke stort annet enn en test på PC World Det sto at minuset var tilgjengeligheten, og daværende distributør var databutikken.com, men det ser ikke ut til at dem selger det lengre. Mulig det er gått ut av produksjon da. Men det er litt rart det og siden det så ut til å ha fått en del utmerkelser. Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 Det ruler til overklokking, og jeg skal faenmeg overklokke... Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 noen bedre forslag for ville p4-hk's, forresten? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Asus P4G8X/DELUXE/GD dette kjøpte broren min..med en 2.4 ghz p4..funker helt fint..skal vist være flott til overklokking selv om han ikke overklokker..litt dyrt, men noe godt må man jo unne seg;) dual ddr Lenke til kommentar
bandrex03 Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Kjøp et Gigabyte Sinxp1394 fra www.mamoz.no. Har det selv, fet bundle, stabilt og har det beste brikkesettet som er ute på markedet i dag(ytelsesmessig). Hadde et Granitebay, nærmere bestemt Asus P4G8X Deluxe, funket fett det også, men har "bare" støtte for pc2100 i dual ddr modus, sinxp derimot støtter pc3200(uoffisielt) med en maksimal båndbredde på 5.4GB/s. Er andre ting som kan nevnes, men sjekk www.xbitlabs.com[GA-8SQ800 Ultra] test av gigabyte sinxp1394 for detaljer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå