goffen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Så du ønsker deg camo-design, din liksom-macho? Nei. Ensfarget svart er helt greit. Har vært ille plaget med en hvit mobil telefon. Blei mobbet for å ha "homsetelefon". Så jeg kjøpte svarte deksler på ferie i "syden". Etter tre uker var det svarte slitt bort, og den ble hvit igjen. Siden har mobbingen tiltatt i styrke. Sånt setter merker i en sart sjel... Goffen Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Så du ønsker deg camo-design, din liksom-macho? Nei. Ensfarget svart er helt greit. Har vært ille plaget med en hvit mobil telefon. Blei mobbet for å ha "homsetelefon". Så jeg kjøpte svarte deksler på ferie i "syden". Etter tre uker var det svarte slitt bort, og den ble hvit igjen. Siden har mobbingen tiltatt i styrke. Sånt setter merker i en sart sjel... Goffen Har ikke du noe skikkelig tungt Zuiko glass du kan denge dem med da? regner med at 35-100 f/2 er dugende til å slå ned hvemsomhelst. Trist å høre om den dårlige kvaliteten på dekselet. Du får reise til syden å klage. Godt argument for en sydentur synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå