Myrstad Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) jeg lurte på om noen kunne liste opp noe bra filmer for meg. jeg digger, 24 og the unit seriene. og transformers. sånne filmer med special forces å sånne ting. så vis noen har noen anbefalinger som har med noe i den duren å gjøre hadde det vært kult Endret 22. september 2008 av Myrstad Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Tja.. S.w.a.t har jo spesialstyrker. Ikke akkurat den beste eller dypeste filmen. Men grei skuring.. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) The Hostage med Brucern funker kanskje greit, og The Negotiator Med Samuel L. Jackson vil jeg tro funker gankse greit den og, i tillegg har vi The Kingdom som er en krigsfilm, men det handler om spesialstyrker, så du kan sjekke den ut. Skal poste mer vist jeg kommer på noe annet. Endret 23. september 2008 av Cpt Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Du burde sjekke ut samtlige av Michael Bay's filmer. Masse spesial-effekter. ^^ Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Chuck Norris sine filmer vil vel passe deg svært godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå