gjobjo Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hei, jeg er på jakt etter et veldig lite kamera, er det noe som har noen anbefalinger, ikke noe vanlig kompakt mem veldig lite et..... HELP Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Canon Ixus 80IS? Ellers har vel Casio noen kamera som kun er noen millimeter tykke, men husk at jo tynnere og mindre et kamera er, jo mer går det ut over optikken, slik at du får uskarpe og blasse bilder. Derfor synes jeg Ixus'en jeg nevner er et godt kompromiss mellom størrelse og kvalitet om du vil ha et veldig lite kamera. Lenke til kommentar
gjobjo Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Canon Ixus 80IS? Ellers har vel Casio noen kamera som kun er noen millimeter tykke, men husk at jo tynnere og mindre et kamera er, jo mer går det ut over optikken, slik at du får uskarpe og blasse bilder. Derfor synes jeg Ixus'en jeg nevner er et godt kompromiss mellom størrelse og kvalitet om du vil ha et veldig lite kamera. Takker, det ser jo veldig lite ut ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå