tadcomp Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Når jeg sitter og leser de gode testene til Eldar Murtazin i mobile-review.com tenker jeg over at det er en stund siden han fikk T610. Er det noen som vet hvordan han kan få telefoner så fort. Han er en journalist av yrke Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Han får dem vel tilsendt av produsenten for å skrive review .. markedstriks det vet du, bare synd mobiler ikke kan kopieres, slik som filmer .. :-) Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Noen er heldige vet du Jeg bruker N-Gage og endel andre mobiler som er over et halvår fra å bli lansert enda Lenke til kommentar
levlex Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hvordan får man slike telefoner da? Må man ha company i ryggen eller kunne feks. amobil.no testet t610 før release? Ps. Er N-Gage bra Molna? Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Man trenger gode kontakter Mobiler som ikke er lansert har jeg desverre ikke lov å uttale meg om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå