probin Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Er det ikke noe som heter Diskusjon.no-rabatt? har dere Elvenking - wyrd inne? Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Er det ikke noe som heter Diskusjon.no-rabatt? har dere Elvenking - wyrd inne? hehe, har ikke begynt ennå. men tviler på den første. Endret 23. september 2008 av The Zapper Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Da får du innføre det! Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Da får du innføre det! its on my list. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Var innom idag og kjøpte Indiana Jones komplette samling. Så en der som var lærling. godt mulig det var deg Lærlingen var asiatisk så om du er det også, så vet jeg hvordan du ser ut Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Var innom idag og kjøpte Indiana Jones komplette samling. Så en der som var lærling. godt mulig det var deg Lærlingen var asiatisk så om du er det også, så vet jeg hvordan du ser ut godt valg, men nei jeg har ikke begynt ennå! Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Var innom idag og kjøpte Indiana Jones komplette samling. Så en der som var lærling. godt mulig det var deg Lærlingen var asiatisk så om du er det også, så vet jeg hvordan du ser ut godt valg, men nei jeg har ikke begynt ennå! Har dokkar Assasin's Creed til Xbox360 for bare 250kr i butikkene også? isåfall så legg en til side for meg Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Var innom idag og kjøpte Indiana Jones komplette samling. Så en der som var lærling. godt mulig det var deg Lærlingen var asiatisk så om du er det også, så vet jeg hvordan du ser ut godt valg, men nei jeg har ikke begynt ennå! Har dokkar Assasin's Creed til Xbox360 for bare 250kr i butikkene også? isåfall så legg en til side for meg som jeg sa i posten du quotet. jeg har ikke begynt ennå. men skal gledelig hjelpe deg med alt annet som skulle være når jeg har begynt. Lenke til kommentar
The Wanker Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Skulle gjerne jobba på PK selv, men du får ha lykke til! Contrats! Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Skulle gjerne jobba på PK selv, men du får ha lykke til! Contrats! ja var heldig! takk for det. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Kortid begynner du? Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Kortid begynner du? har en måneds oppsigelsestid på jobben min nå. men tror de kommer til å la meg gå om et par uker (håper jeg). jeg kunne begynne på platekompaniet når jeg vara ferdig på den gamle jobben.. Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Grattis. Bra butikk forresten. Bor i Bodø, her har vi 0 platebutikker. Så det var deilig å kunne svi av et par tusenlapper da jeg fant et par gode plater før Metallica-konserten. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Forbered deg på å se meg mye i diverse helger. Pleide å bo der før når jeg bodde i Bergen i fjord. haha. Deilig at den er så sent oppe om kvelden^-^ Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Forbered deg på å se meg mye i diverse helger. Pleide å bo der før når jeg bodde i Bergen i fjord. haha. Deilig at den er så sent oppe om kvelden^-^ ja den er sent oppe, men jeg skal heldigvis jobbe fra 9-5 og annenhver lørdag. Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) ja den er sent oppe, men jeg skal heldigvis jobbe fra 9-5 og annenhver lørdag. pluss ekstavakter, om noen er syk, i ferier osv... ? Edit: skriveleif Endret 30. september 2008 av Birthe Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 ja den er sent oppe, men jeg skal heldigvis jobbe fra 9-5 og annenhver lørdag. pluss ekstavakter, om noen er syk, i ferier osv... ? Edit: skriveleif selvfølgelig, men jobben er fast uansett 9-5. Kan hende det blir noen lengre dager innimellom. Men slik er det vel overalt. Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 ja den er sent oppe, men jeg skal heldigvis jobbe fra 9-5 og annenhver lørdag. pluss ekstavakter, om noen er syk, i ferier osv... ? Edit: skriveleif selvfølgelig, men jobben er fast uansett 9-5. Kan hende det blir noen lengre dager innimellom. Men slik er det vel overalt. Sant det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå