Gå til innhold

Yes! Jeg fikk jobben på platekompaniet i Bergen!

Shoegazer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes de ansatte på platakompaniet er fasinerende.

Virker for meg som "kultursnobber" med dårlig musikksmak, men man kan nå håpe du er untaket fra regelen.

PS!, bruker de forsatt den absurde "testen" på ansatte (skriftlige), fikk den av en bekjent av meg som tidligere drev en butikk for de, og jeg holdt på å le meg i hel når jeg så spørsmålene :)

Lenke til kommentar
Synes de ansatte på platakompaniet er fasinerende.

Virker for meg som "kultursnobber" med dårlig musikksmak, men man kan nå håpe du er untaket fra regelen.

PS!, bruker de forsatt den absurde "testen" på ansatte (skriftlige), fikk den av en bekjent av meg som tidligere drev en butikk for de, og jeg holdt på å le meg i hel når jeg så spørsmålene :)

ja, haha. Latterlig test om pop musikk for det meste. Jeg ville nå ikke si jeg har dårlig musikksmak. Heller tvert imot.

Nice! Du ordner med rabatter da? ;]

Haha, bra om jeg lover bort rabatter før første dag på jobb.

Lenke til kommentar
ja, haha. Latterlig test om pop musikk for det meste. Jeg ville nå ikke si jeg har dårlig musikksmak. Heller tvert imot.

Før var det endel absurde spørsmål og band som hadde 3-4 fans i hele verden,hehe.

Med dårlig musikksmak mener jeg type "indian trash japan underground jodling", sånn som studenter gjerne liker, også kjent som "alternativt/hipp" musikk,hehe :p

Lenke til kommentar

Før var det endel absurde spørsmål og band som hadde 3-4 fans i hele verden,hehe.

Med dårlig musikksmak mener jeg type "indian trash japan underground jodling", sånn som studenter gjerne liker, også kjent som "alternativt/hipp" musikk,hehe :p

haha. nei er ikke på indiebølgen. liker bl.a david bowie, bob dylan, damian rice, ryan adams, mark knopfler. Er det dårlig?

Hvilken platekompaniet er det? Og når står du bak kassen? Har endel irriterende spørsmål jeg gjerne vil spørre deg (som alle andre bare svarer ".. eeh.. neei?" på når jeg spør, ganske irriterende sant?)

det er den på torgallmenningen(?). Jeg kommer til å stå der mellom 9-5 om 2 uker eller noe. Hva slags spørsmål da?

OK rasshøl smarten. :love:

var ikke frekt ment!

Lenke til kommentar

Gratulerer og velkommen til Bergen da :thumbup:

Går helt sikkert fint på platekompaniet på torgalmenningen, syns alltid det er så koselig der jeg. Har aldri jobbet der da, men er vel en av de stedene jeg så å si alltid er innom når jeg turer ned til sentrum.

Det kommer helt sikkert til å gå kjempe fint med jobbingen ;)

Lykke til... Vi snakkes helt sikkert :p

Edit: Skriveleif :blush:

Endret av Birthe
Lenke til kommentar
Gratulerer og velkommen til Bergen da :thumbup:

Går helt sikkert fint på platekompaniet på torgalmenningen, syns alltid det er så koselig der jeg. Har aldri jobbet der da, men er vel en av de stedene jeg så å si alltid er innom når jeg turer ned til sentrum.

Det kommer helt sikkert til å gå kjempe fint med jobbingen ;)

Lykke til... Vi snakkes helt sikkert:P

Jeg liker din positive innstilling. Vi snakkes sikkert ja, men vet nok ikke at det er deg:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...