EinarEriksen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 N900 ser ut til å få super-3G og heftig ytelse. Les mer Lenke til kommentar
8086 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Var helt sikker på at jeg så bilde av Ubuntu Netbook Remix, men tydeligvis ikke. Kanskje like så greit mtp ytelse Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 er så en undres på om ikke dem like gjerne kunne lagt ned symbian og heller gått for linux på alle sine håndholdte enheter... ikke sikker på om jeg liker denne utviklingen da, betyr at jeg må sjonglere to abbonement (men kanskje en kan plukke opp en N900 med telenor-subsidiering på idedata etter hvert?)... Lenke til kommentar
karakas Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Er jo bare å ha to sim-kort er det ikke det da? Men om de hadde lagt til GPS på denne, så hadde den jo vert perfekt. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 jo, men jeg ser uansett ikke poenget om jeg uansett kan bolte på flat takst for internet-bruk via mobiltelefonen. for da kan jeg bruke den til å gi enhver enhet med blåtannstøtte, internet. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg kunne godt tenke meg å bytte min mobil og N810 inn i en sånn en, men i forhold til en mobil trenger den stadige oppladinger. Håper ikke prisen blir mye høyere enn N810... Og hvis GPS'en skal være like dårlig som på N810, kan de like godt fjerne den. Er jo bare å ha to sim-kort er det ikke det da? Men om de hadde lagt til GPS på denne, så hadde den jo vert perfekt. N810 har allerede GPS. GPS'en er skikkelig dårlig. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 N810 har allerede GPS. GPS'en er skikkelig dårlig. testet den med diablo og a-gps støtten lagt inn? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 N810 har allerede GPS. GPS'en er skikkelig dårlig. testet den med diablo og a-gps støtten lagt inn? Såvidt. Men ikke nok til å gjøre meg opp en mening. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 ok, raportene på internettablettalk virker positive... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg