Vegard_Haug Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 The Chronicles of Spellborn er endelig klart for europeisk utgivelse. Les mer Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 wow, trodde dette hadde vært ute nå . Mer WT soundtrack plz. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Dette intreserte meg mer enn alt annet tullet der ute. testes Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Skal det endelig komme et mmorpg til en stakkar som ikke føler seg hjemme i noen av de nyeste spillene av denne sorten? :sniff: Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Foreløbig har jeg bare lest denne artikkelen, og spillet hørtes interessant ut! Akkurat at klærne ikke påvirker statistikk vet jeg ikke hva jeg synes om .. ellers høres det bra ut, nå skal jeg se på klippet som lå på siden her Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Den viste bra hva spillet inneholdt, men var litt tam grunnet mangel på musikk. Edit: meninga var jo å visse hvordan spillet var ingame. så bare dritt i det jeg sa. Endret 23. september 2008 av Vaenas Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Virker veldig spennende! Må testes, absolutt! Lenke til kommentar
Searinox Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Spiller dette nå, lasta ned og kjøpte subscribtion tidligere forrige uke. Men er helt umulig å finne spillet i boks utgave, dvs i en butikk etc, noen som har funnet noe nordisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg