Yahoo Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 hellu, sitter her å strever med særoppgaven min. tenkte jeg skulle holde et muntlig foredrag om hva som gjør bøkene til dan brown til bestselgere.... I den sammenheng trenger jeg salgstallene (ca. salgstall) til bøkene "iskaldt bedrag", " den digitale festning", "da vinci koden" og "engler og demoner".. er det noen her som kan hjelpe meg med dette? på forhånd takk... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Har du prøvd å ringe forlagene? Tviler på at det ligger salgstall på nettet. Lenke til kommentar
Yahoo Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Har du prøvd å ringe forlagene? Tviler på at det ligger salgstall på nettet. får jeg internasjonale salgstall da?? trenger ikke nøyaktige tall, bare sånn at jeg klarer å gi ett inntrykk over hvor mange bøker som er solgt, samt hvilken bok som har høyest salgstall. Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Wikipedia : Brown's first three novels had little success, with fewer than 10,000 copies in each of their first printings; but the fourth novel, The Da Vinci Code, became a runaway bestseller, going to the top of the New York Times Best Seller list during its first week of release in 2003. It is now credited with being one of the most popular books of all time, with 60.5 million copies sold worldwide as of 2006.[6] Its success has helped push sales of Brown's earlier books. In 2004, all four of his novels were on the New York Times list in the same week,.[ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå