Gå til innhold

hvor sette inn en hdmi kabel?

Majin

Anbefalte innlegg

hei,

jeg lurer på hvor i dataen en hdmi kabel skal plasseres, er det en en egen spesiell inngang eller bruker den en av de andre?

har ikke en hdmi kabel så er derfor jeg spør. og trenger en til noe jeg kal skaffe meg senere.

takker mye for hjelp:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DVI står for Digital Visual Interface og er ein kabel som kan overføra både digitale og analoge signal, eller berre ein av delane. DVI overfører ikkje lyd. DVI har på ein måte tatt over for VGA som var den klassiske kabelen som ein kopla til bla. dataskjermen før. No har DVI kabelen tatt over, då den gjer eit skarpare og klarare bilete, og sendar i tillegg signala digitalt. DVI-kontakten finnes på dei fleste nye bærbare pcar, og på alle nye (og litt eldre) skjermkort til stasjonære pcar. Les meir her.

DVI kontakten på ein kabel ser som oftast slik ut:

V54%20HDMI%20female%20to%20DVI%20male%20adapter.jpg Hann-kontakt

eller evt. slik ut som den oftast gjere på skjermkortet:

productLarge_8864.jpg Ho-kontakt

HDMI derimot står for High-Definition Multimedia Interface og overfører både lyd og bilete digitalt. Nokre skjermkort har HDMI-kontakt som støttar overføring av både lyd og bilete, mens andre berre støttar lyd. Les meir her.

HDMI-kontakten ser slik ut:

_images_products_c_cbl-hdmi-mm.jpg

For å svare på spørsmålet ditt:

Ja, HDMI har eigen spesiell inngang. DErsom du samanliknar det nederste biletet so vil du kanskje finna ein plass på dataen din der den passar inn i holet du har på pcn, evt. finn du ikkje det. Og då har du nok diverre ikkje HDMI.

Eit alternativ kan då vera DVI-kabel då du mest sannsynleg har det. DVI støttar som sagt ikkje overføring av lyd, so då må du ha ein kabel for bilete (DVI) og ein for lyd.

Endret av avRack
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...