Zerpent Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hei, Har fått problemer med min xbox 360 i helga og nå gidder jeg ikke mer. Nå blir det PS3. Visst jeg har forstått det riktig så følger det ikke med HDMI kabel i PS3 eska? Jeg har HDMI på Xbox'n min. Regner med det går bra å bruke den kabelen på PS3? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Stemmer det, følger ikke med hdmi-kabel. Og ja, det funker å bruke samme hdmi. Ari Gold Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 JA! HDMI er en standard som skal fungere uavhengig merke på kabel/signalkilde/signalmottaker. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jada, en HDMI kabel er en HDMI kabel. Så om det står Microsoft eller Sony på den er urelevant. Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Det gikk fort Takker for svar. Var det jeg regnet med. Da blir det bestilt en PS3 i løpet av uka. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det gikk fort du skal aldri undervurdere forumhorer som har for lite å gjøre på jobb/skole Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det gikk fort du skal aldri undervurdere forumhorer som har for lite å gjøre på jobb/skole Kjente meg igjen i den ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå