Gjest Trådstarter_K.A Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hei Jeg har et lite spørsmål. Hvem skal man kontakte dersom man har fått en liten skade nedentil, og vil få dette sjekket ? Er det noe man kan ta med fastlegen, eller finnes det noe slags egen avdeling på Haukeland eller noe man kan ringe til ? På forhånd takk Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ta kontakt med legen din du. Fastlegen din er alltid "førstelinje" når det er noe uansett. Hva slags skade er det snakk om? Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter. KA Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg og kjæresten skulle ha sex i går, da jeg fikk en lite hyggelig opplevelse. Idet vi begynte å ha samleie, så kjentes det ut som om det var noe som ikke stemte med forhuden. Og plutselig kjenner jeg en sinnsyk smerte, og følelsen av at et eller annet ryker. Vi stopper opp, slår på lyset, og ser at jeg blør som bare faen. Etter det jeg klarer å se ser det ut som om "strengen" som forbinder huden til penisen er røket. Eller kanskje ikke røket, men skadet ihvertfall. Gjør ikke noe vondt sånn til vanlig, men om jeg ruller ned forhuden gjør det ganske vondt... Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hvis du søker så er det i alle fall en annen annen tråd om akkurat det samme her i forumet. Det er absolutt ikke uvanlig, men vondt. Så lenge du ikke blør fortsatt, så gror det av seg selv, men du bør ikke ha sex og være forsiktig med å ronke til det gror. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter_K.A Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hjertelig takk Manfred, der roet du meg ned litt Kunne du linket meg til den diskusjonen om dette ? Vil gjerne lese om den brukerens erfaring. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=816143 Og her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=903445 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå