NuckChorris Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Likte den britiske orginalen veldig godt, selv om det nesten føltes litt pinlig å se på til tider 2 sesonger + en dobbeltepisode er også perfekt i mine øyne, da humoren fort ble litt oppbrukt. Har også sett litt på den amerikanske versjonen, men det blir bare en heller dårligere kopi for min del. Det blir litt som om det kom en CIA og "Mr.President sir!"-versjon av James Bond Det passer liksom ikke helt. Lenke til kommentar
bas Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Season 6, Episode 1: GossipOriginal Air Date—17 September 2009 Oh yes, det var gode nyheter, gleder meg stort. Ble først introdusert til den britiske versjonen når den ble sendt på NRK for mange år siden. Første episoden jeg så var så surrealistisk at jeg lurte på om dette var skuespill eller om David Brent faktisk var real life dust, en slags mockumentary Etter det ble jeg hekta, bare elsker humoren og det at det blir så ubekvemt pinlig til tider. Når den amerikanske versjonen ble presentert var jeg mildest talt skeptisk og trodde det kom til å bli en aldeles ræva kopi, men fy fader som den har vokst, og jeg ler meg skakk i hjel. Etter at jeg så espisoden hvor de spiller basketkamp på lageret i sesong 1 var jeg også solgt her, genialt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Herregud jeg ser frem til den nye sesongen. "IT'S GONNA BE MENTAL!!" Her er forøvrig en liten video jeg fant der Kevin og Angela er med. Utrolig hvor forskjellige de er fra karakterene deres i serien. Glimrende skuespillere i The Office altså. http://www.nbc.com/The_Office/bobblehead/v...livery/1153751/ Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg loler meg ihjel av den nye sesongen. Herregud at de kan lage så bra tv. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ny episode kom i går, skal sees snart. La oss få litt mer liv i denne tråden da! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Den første episoden i denne sesongen er fortsatt den morsomste. Endret 3. oktober 2009 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 EPIIIIIIIIIC! Fantastisk, håper denne serien aldri slutter. Jim & Pam Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Klarer ikke helt se hva som er så hysterisk morsomt med serien. Den har sine øyeblikk, men er langt fra en latterbombe. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Klarer ikke helt se hva som er så hysterisk morsomt med serien. Den har sine øyeblikk, men er langt fra en latterbombe. Vet ikke om du følger med på serien, eller om du bare ser en episode i ny og ne, men jeg heller kunne ikke forstå hva som var morsomt med serien i det hele tatt når jeg så noen minutter når serien gikk på tv (tror den gikk på TV2(?)), men når jeg starta på sesong en så blei den bare bedre og bedre. Har på følelsen at denne serien kun er dritmorsom når du følger ordentlig med på episodene. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Her sett ett par tre hele episoder Lenke til kommentar
thadon Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Dritbra episode! "I invented a device, called Burger on the Go. It allows you to obtain six regular sized hamburgers, or twelve sliders, from a horse without killing the animal." Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Her sett ett par tre hele episoder Noe som treffer poenget til thadon perfekt. Dwight er rå. Gleder meg til neste fredag, The Office er en kjempestart på enhver helg! Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Sist episode var mildt sagt genial, spesielt dansingen. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Begynt å se på The Office US nå jeg og, Dwight er så jævla genial Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Fett det Sveern. Ikke lenge til TopGear heller Har du sett alt av episoder av The Office US? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jau, fy faen bra den bryllupsepisoden var "Hey, I got the room the night before you guys. I'll brake in the bed!" Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Mafia episoden var faktisk litt bra. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Har sett mye på Office UK, noe som desidert er den beste underholdning å oppdrive på DVD. Laster ned sesong 1-4 av US nå, så skal ta en titt til helgen. Håper det slår ann Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Herlig. Har kun sett julespesialen av UK og noen random episoder på NRK. Skal kanskje laste ned det som finnes av UK snart. Digger Ricky Gervais. Gi det litt tid. Det blir bare bedre og bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå