Gå til innhold

The Office - hva synes du?

Anbefalte innlegg

Likte den britiske orginalen veldig godt, selv om det nesten føltes litt pinlig å se på til tider :D 2 sesonger + en dobbeltepisode er også perfekt i mine øyne, da humoren fort ble litt oppbrukt.

Har også sett litt på den amerikanske versjonen, men det blir bare en heller dårligere kopi for min del. Det blir litt som om det kom en CIA og "Mr.President sir!"-versjon av James Bond :) Det passer liksom ikke helt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Season 6, Episode 1: Gossip

Original Air Date—17 September 2009 :D

Oh yes, det var gode nyheter, gleder meg stort. Ble først introdusert til den britiske versjonen når den ble sendt på NRK for mange år siden. Første episoden jeg så var så surrealistisk at jeg lurte på om dette var skuespill eller om David Brent faktisk var real life dust, en slags mockumentary :) Etter det ble jeg hekta, bare elsker humoren og det at det blir så ubekvemt pinlig til tider.

Når den amerikanske versjonen ble presentert var jeg mildest talt skeptisk og trodde det kom til å bli en aldeles ræva kopi, men fy fader som den har vokst, og jeg ler meg skakk i hjel. Etter at jeg så espisoden hvor de spiller basketkamp på lageret i sesong 1 var jeg også solgt her, genialt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Klarer ikke helt se hva som er så hysterisk morsomt med serien. Den har sine øyeblikk, men er langt fra en latterbombe.

Vet ikke om du følger med på serien, eller om du bare ser en episode i ny og ne, men jeg heller kunne ikke forstå hva som var morsomt med serien i det hele tatt når jeg så noen minutter når serien gikk på tv (tror den gikk på TV2(?)), men når jeg starta på sesong en så blei den bare bedre og bedre. Har på følelsen at denne serien kun er dritmorsom når du følger ordentlig med på episodene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...