Gå til innhold

The Office - hva synes du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Det virkar slik, men eg er faen meg hekta.

Eg blei introdusert for the Office av ein venn som meinte det var bra, men eg stilte meg i botn og grunn skeptisk.

No etter 5 sesongar må eg ærleg tala seie at dette er den beste serien eg nokonsinne har følgt med på. Utviklinga frå sesong 3-4 og SÆRLEG i sesong 5 er heilt utruleg! Kvar episode er nyskapande, men likevel i eitt godt gamalt miljøet. Humoren i serien er så gjennomtenkt og godt spelt at det er ein fryd å kome heim fredag etter forelesingane, for så å slengje seg ned i sofaen og sjå ein rykande ny episode av The Office.

Lenke til kommentar

Kan ikke si meg uenig med deg. Kom hjem fra en slitsom dag med skole, setter meg i sofaen og lar meg underholde av Steve Carell og co. I HD ;)

Ofte ser du at serier blir dårligere og at folk mister interesse av dem, når de blir noen sesonger gamle. The Office US er totalt motsatt. Det var en bra serie første sesongen, som har blitt totalt brilliant i sesong 5. Trenger jeg nevne episoden med Brannøvelsen og Dwight som skjærer ut ansiktet på dokka? Håper de fortsetter i flere sesonger, for dette er virkelig en serie som fortjener å holde på litt til. Minst.

Lenke til kommentar

Yeah, det er heile utviklinga av serien som overrasker meg. Brannøvelsen er episk, meistarleg utført. I tillegg er det alle desse små detaljane, feks. S05e21:

Michael kjem køyrande i bila sin, solbriller på, oser av sjølvtillit og i bilhøgtalarane speler Lady Gaga med "Just Dance". Michael stoppar bilen foran kamera: "It's Britney bitch, and I am back.."

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...