Jefe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Så den episoden i går. Lo så jeg grein. Fantastisk bra Lenke til kommentar
thadon Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Å fy faen som jeg lo av denne episoden. Tok jo helt av når Dwight kom med kniven for å hente organene til dukka. Dwight er genial, PUNKTUM. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg LO skikkelig av denne episoden. Ikke så mange serier som får meg til å flire skikkelig lengre. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Kor mange sesongar er det av The Office UK? Såg episode 1 sesong 1 istad. No fyrer eg i gang episode 2. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Tror det er to sesonger og en sånn dobbelt episode avslutning. Ganske morsom, men foretrekker den amerikanske. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ja, hittil er The Office US klart best, og vil nok forbli sånn. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 syntes det er en meget god serie Er kommet litt uti sesong 3 , syntes det blir bare bedre og bedre jeg. Gikk trengt i sesong 1 og halveis ut i sesong 2. Men etter det har det vært episode på episode Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 For oss som følger USA sitt sendeskjema så er det ny episode i morgen. Gleder meg Lenke til kommentar
thadon Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 For oss som følger USA sitt sendeskjema så er det ny episode i morgen. Gleder meg Å jessda. Skal ønske denne episoden topper den forje så sitter jeg der i latterkrampe gjennom hele episoden. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Morsom var den, men ikke sånn som forrige var. Og forresten, om noen var i tvil, så er gårsdagens episode et bevis på at Angela er litt gal Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Dagens episode var også fantastisk Er det virkelig så få som ser på denne geniale serien? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Det virkar slik, men eg er faen meg hekta. Eg blei introdusert for the Office av ein venn som meinte det var bra, men eg stilte meg i botn og grunn skeptisk. No etter 5 sesongar må eg ærleg tala seie at dette er den beste serien eg nokonsinne har følgt med på. Utviklinga frå sesong 3-4 og SÆRLEG i sesong 5 er heilt utruleg! Kvar episode er nyskapande, men likevel i eitt godt gamalt miljøet. Humoren i serien er så gjennomtenkt og godt spelt at det er ein fryd å kome heim fredag etter forelesingane, for så å slengje seg ned i sofaen og sjå ein rykande ny episode av The Office. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Kan ikke si meg uenig med deg. Kom hjem fra en slitsom dag med skole, setter meg i sofaen og lar meg underholde av Steve Carell og co. I HD Ofte ser du at serier blir dårligere og at folk mister interesse av dem, når de blir noen sesonger gamle. The Office US er totalt motsatt. Det var en bra serie første sesongen, som har blitt totalt brilliant i sesong 5. Trenger jeg nevne episoden med Brannøvelsen og Dwight som skjærer ut ansiktet på dokka? Håper de fortsetter i flere sesonger, for dette er virkelig en serie som fortjener å holde på litt til. Minst. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Yeah, det er heile utviklinga av serien som overrasker meg. Brannøvelsen er episk, meistarleg utført. I tillegg er det alle desse små detaljane, feks. S05e21: Michael kjem køyrande i bila sin, solbriller på, oser av sjølvtillit og i bilhøgtalarane speler Lady Gaga med "Just Dance". Michael stoppar bilen foran kamera: "It's Britney bitch, and I am back.." Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 "I don't care if Ryan murdered his entire family! He's like a son to me." Hahaha! Jeg elsker denne serien... Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Endelig fikk Jim litt tillit til han nye sjefen. Fantastisk hvordan han spiller på Dwight og får han til å latterliggjøre seg selv. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Einig, Jim forutsåg dette, noko som sikkert ikkje var vanskeleg Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Season 6, Episode 1: Gossip Original Air Date—17 September 2009 Har sett alle sesongene tre ganger, har begynt på min fjerde gang nå Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg har sett alle sesongene de siste ukene og gleder meg til den nye episoden. Fant også ut at jeg ikke hadde sett alle episodene fra før. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Beste jeg har sett etter Entourage,Californication, BoB.... Beste jeg har sett etter alt av HBO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå