Gå til innhold

The Office - hva synes du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg vil berre hoppe inn i denne tråden med et lite sitat:

Studies show that more information is passed through watercooler gossip than through official memos, which puts me at a disadvantage because

[picks up water bottle]

I bring my own water to work.

(Sett i kontekst med avataren min).

Anywho, ein venn av meg "lånte" meg alle 4 sesongane av The Office (US-versjon) for halvannen veke sidan, og eg er halvvegs i sesong 3. Dette er desidert ein av dei beste seriane eg følg med på (i tillegg til Scrubs). Som påpeika tidlegare i tråden, denne tragi-komiske humoren er berre heilt genial. Måten Michael klarar å øydeleggje ting på, skodespelet til Rainn Wilson (Dwigth), og sjølve "settinga" treff meg så i hjartet at eg nesten er på gråten rundt kvar episodeslutt. Synd eg ikkje får gjort så mykje skulearbeid på ettermiddagane for tida =)

Endret av aspic
Lenke til kommentar

Vanskelig å si om jeg liker den britiske eller amerikanske best, men iallfall det de første episodene av den amerikanske er nærmest blåkopi av det jeg tidligere har sett av den britiske.

Dwight er nok hakket morsommere enn Garreth, mens Jim taper for Tim. Ricky selv som Brent er et par hakk over Scott i mine øyne, men for all del er den amerikanske verdt å se.

Forøvrig har begge versjonene 9.4/10 på imdb.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Britene er jo kjent for å ha en mer original humor enn f.eks. amerikanerne.

Og når alle har sier at første sesong er en blåkopi; ja, det er det, men det er også meningen. Mener å huske at det gikk en serie med navn "Etaten" på NRK for et par år siden, dette er også eksakte samme handlingen som går over seks episoder, bare at det er norsk.

Lenke til kommentar
Den britiske The Office er heilt hysterisk! Karakterane er sterke og truverdige.

Enig. Syntes skuespillerne i den britiske versjonen er mye mer troverdige og derfor morsommere. Jeg så US utgaven før jeg begynte å se den britiske, men syntes nå den britiske er klart best.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...