thadon Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hadde vært mer intresant om du forklarte hvorfor. Lenke til kommentar
halvorg Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Klarer ikke se på den Amerikanske kopien, men "Garreth" var iaff. dritrå i den originale : ) Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Pam er hot. Indeed she is. Voksenbilde! Så på den britiske versjonen også. Ganske morsomt, men var ikke noe morsomt å se opp igjen handlinga fra den amerikanske. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Likte best Karen, jeg. Hun var hot. Den amerikanske versjonen er faktisk ganske så bra, i hvert fall fra slutten av sesong to og utover. Gir den terningkast fire. Den britiske får seks. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Synes de nye episodene blir kjedelige. Er mye det samme gamle og de store øyeblikkene uteblir. Lenke til kommentar
Snauskalle Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Den britiske er genial. Mye bedre skuespillere enn i den amerikanske. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Syns den siste episoden var hysterisk jeg. Spesielt når Dwight og Angela kom tilbake, etter å ha vært borte i 20 minutt :!: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Synes den engelske virket langt mer realistisk og troverdig. Den amerikanske drar det mye lenger og blir derfor morsommere. Dessuten er Dwight en mye bedre karakter enn Garreth. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Eg vil berre hoppe inn i denne tråden med et lite sitat: Studies show that more information is passed through watercooler gossip than through official memos, which puts me at a disadvantage because[picks up water bottle] I bring my own water to work. (Sett i kontekst med avataren min). Anywho, ein venn av meg "lånte" meg alle 4 sesongane av The Office (US-versjon) for halvannen veke sidan, og eg er halvvegs i sesong 3. Dette er desidert ein av dei beste seriane eg følg med på (i tillegg til Scrubs). Som påpeika tidlegare i tråden, denne tragi-komiske humoren er berre heilt genial. Måten Michael klarar å øydeleggje ting på, skodespelet til Rainn Wilson (Dwigth), og sjølve "settinga" treff meg så i hjartet at eg nesten er på gråten rundt kvar episodeslutt. Synd eg ikkje får gjort så mykje skulearbeid på ettermiddagane for tida =) Endret 17. oktober 2008 av aspic Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Vanskelig å si om jeg liker den britiske eller amerikanske best, men iallfall det de første episodene av den amerikanske er nærmest blåkopi av det jeg tidligere har sett av den britiske. Dwight er nok hakket morsommere enn Garreth, mens Jim taper for Tim. Ricky selv som Brent er et par hakk over Scott i mine øyne, men for all del er den amerikanske verdt å se. Forøvrig har begge versjonene 9.4/10 på imdb. Endret 17. oktober 2008 av Atald Lenke til kommentar
aspic Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Eg har ikkje sett noko av den britiske, og det vil eg nok ikkje før eg er ferdig med US-versjonen. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Den britiske har kanskje litt mer særere humor enn den amerikanske. Den britiske har bedre og mer original humor mener jeg. Endret 17. oktober 2008 av Disorder Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Britene er jo kjent for å ha en mer original humor enn f.eks. amerikanerne. Og når alle har sier at første sesong er en blåkopi; ja, det er det, men det er også meningen. Mener å huske at det gikk en serie med navn "Etaten" på NRK for et par år siden, dette er også eksakte samme handlingen som går over seks episoder, bare at det er norsk. Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 INGEN slår David Brent Vurderer å gi US-Versjonen en sjangse though.. Den må/børr sees i riktig rekkefølge? (ikke at jeg hadde vurdert noe annet) Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Fy flate, eg diggar Mr. Schrute. :!: Ler berre eg tenker på han. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Då er vi to! Ahh.. Episode 4, sesong 5 kjem vel ut på fredag? Eller er det episode 6? Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Den britiske The Office er heilt hysterisk! Karakterane er sterke og truverdige. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Den britiske The Office er heilt hysterisk! Karakterane er sterke og truverdige. Enig. Syntes skuespillerne i den britiske versjonen er mye mer troverdige og derfor morsommere. Jeg så US utgaven før jeg begynte å se den britiske, men syntes nå den britiske er klart best. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Brannøvelse på The Office. Introen til den nye episoden. Genialt. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hahaha, fantastisk! Gleder meg til den episoden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå