konduktans Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg har nå sett hele sesong en og to av The Office, og er halvferdig med sesong tre. Ikke bare har de utrolig flinke skuespillere, men det er faktisk morsomt i tillegg. Jeg synes det er en av de beste seriene jeg har sett. Noen som er enige eller uenige? Det beste - og værste - med serien synes jeg at er Michaels(Steve Carrell) øyeblikk der han går fra å være den rare sjefen til å bli mister inappropriate. Det er bare så vondt å se på at det er skummelt. Noen flere der ute som synes at serien er genial? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 The Office er en genial serie ja. Så sesongene nå nylig. Og kan ikke annet en å lure på hva det var jeg ikke likte med den for 3 år siden. Er helt hekta nå. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Ditto. Kommer det flere enn fire sesonger? Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 The Office er en av de bedre seriene. Anbefaler dere å se den britiske versjonen og, den er mye bedre enn den amrikanske IMO Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 The Office er en av de bedre seriene. Anbefaler dere å se den britiske versjonen og, den er mye bedre enn den amrikanske IMO Likte ikke den britiske faktisk. Ricky Gervais blir for sær for min smak. Men likte han i The Extras. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Den britiske er veldig morsom! Perfekt humor. Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 The Office er helt genialt! Begynnte å se det i sommerferien, og har sett alle episodene nå. Er veldig anderledes enn andre komiserier. Elsker humoren til folkene der! Har ikke sett den britiske enda Det sies jo at den er vel så god så må vel få sett den også etter hvert... Kommer det flere enn fire sesonger? Nye episoder fra sesong 5 kommer på torsdag (25. sept) i USA... Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 The Office er en serie jeg finner underholdene og morsom. Skuespillet er godt og karakterene er geniale. En serie man lett kan like. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Først syns jeg det var idiotisk, men nå ler jeg hver gang jeg ser det Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Så såvidt på den britiske versionen nå, og kjente igjen manuset fra den amerikanske! Litt kjedelig å se en "reprise" av det jeg har sett før. Stygg dilekt hadde de og. Noen som liker denne bedre enn den amerikanske? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Liker den britiske best, men det er som du sier pga reprise. Den britiske kom først, så da ble den sett først. Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Helt enig med deg om Michael der; han gjør seg bare til verdens verste og mest hatte person, helt ufordragelig, men likevel så kan han bare ikke noe for det. Er hysterisk. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 En serie jeg elsker!! Det at de faktisk får til at det virker litt ekte, er så sykt bra! At de får til sånne SKIKKELIG pinlige moments. F.eks når sjefen sier noe "morsomt", og ingen ler Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Nettopp! Det er bare helt genialt. Skulle nesten tro at det var en dokumentar. Det er mest sannsynlig meningen også(mtp kameraføring). Det beste av alt er at de virkelig klarer det! Herlig, HERLIG serie Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 The Office er genialt! Den tragi-komiske stilen over det hele gjør det hysterisk, beste er når sjefen skal være stilig og bare driter seg ut, og generelt alle de flaue momentsene der det blir helt stille. Må si at jeg liker den britiske versonen best, skal innrømme at jeg bare har sett noen få episoder av den amerikanske innspillingen, men ikke missforstå, den er også ganske artig, men er bare noe med det britiske kontoret jeg liker bedre. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Har sett alle sesongene av US versjonen, og det er så langt blant de aller beste seriene jeg har sett. Det går ikke en episode uten at jeg ler. Synes også Dwight er artig, tar helt av på alt mulig. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er snart ferdig med sesong 4 av den amerikanske versjonen, serien er rett og slett genial. Jeg blir uheldigvis lett flau på andres vegne, og fy fader som jeg blir det av denne serien, Michael driter seg ut konstant. Det som er så morsomt med Michael er at han tror at han er dritmorsom. Dwight er vel den beste karakteren i serien. Pam er hot. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Jeg har kun sett første episode av den amerikanske, og ettersom det nesten var en blåkopi (slik jeg husker det) fra den britiske holdt den ikke mål. Det er kanskje rart, ettersom Ricky Gervais har produsert begge. Den var nok bra, det er bare det at den britiske er helt vanvittig bra. Jeg er storfan av Ricky Gervais, spesielt som skuespiller. Det er noe eget med han som gjør at hele the office blir pinlig morsomt. Om jeg ikke skal sammenlikne den amerikanske og britiske og kommentere serien slik jeg har sett den må jeg si det er en meget god serie. Det jeg liker spesielt godt er de store forskjellen mellom karaktere, som til tross for å virke veldig enkle har en slags hverdagslighet som gjør at jeg kan kjenne meg igjen i alle på forskjellige punkter. Thumbs up! Endret 9. oktober 2008 av AndyG Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Har sett frem til sesong 5 episode 1 av den amerikanske. Vanvittig bra serie. Kjemien mellom Jim og Pam virker genuin og ekte, noe som ikke er spesielt lett å få til i slike program. Digger også forholdet mellom Jim og Dwight, de hater hverandre, men allikevel er de "venner" virker det som. Michael er jo konge. Det er så genialt, for han driter seg ut hele tiden og man får inntrykk av at alle som jobber der nesten hater fyren. Men sannheten er jo at Michael elsker de han jobber med, han virkelig bryr seg om de. Og det tror jeg de som jobber der skjønner og forstår. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Ikke helt min type tv-serie. Endret 10. oktober 2008 av Nasri8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå