Goliath Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hvordan kan jeg skjule en bestemt filtype i Windows XP? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Tror ikke dette er en feature i Windows. Men det finnes nok av programmer som gjør dette. http://www.mykeylogger.com/hide-files/hide-folders/ gjør susen, men koster penger. Finner sikkert gratisprogrammer om du leter litt. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Kjedelig å høre at ikke Windows eller Microsoft har verktøy for dette men vet noen om det finnes noe freeware for dette? Lenke til kommentar
Dabola Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Anbefaler 7zip, det beste arkiv-programmet! Gratis, og særs god komprimering Du finn informasjon om å lage eit 7zip-arkiv og skjerme det med passord her. Dette programmet kan også køyrast frå kommandolinja. Dermed kan du lage særs automatiske prosesser. Med denne kommandoen: 7z a arkiv.7z -pBondevikHysj-mhe C:\Nedlasta\*.jpg vil 7zip legge alle jpg-filene i mappa C:\Nedlasta over i ei 7-zip fil kalla arkiv med BondevikHysj som passord. Med dette er alle jpg'ane særs godt skjult - for alle andre enn deg! Har du lyst å gjere det enklare mhp utpakking kan du lage ei exe-fil med denne kommandoen; 7z a -sfx -pBondevik a arkiv.exe *.pdf Dette lager eit program, arkiv.exe. Når du klikker på det må du oppgi passordet BondevikHysj og då får du opp spørsmål om du vil overskrive filene (dersom mål-mappa inneheld tilsvarande filer som er komprimert i 7zip-arkivet). Bruker du ei batch fil kan du lage fleire kommandoer og f.eks køyre den automatisk, tråle over fleire mapper og slette originalfilene. Dette finn du info om på 7zip's forum. Har du ikkje erfaring med batch-filer anbefaler eg å bruke ein time til å lese igjennom hjelpe-fila til gratis-programmet Batchrun. (5 min etter at eg restarter min PC (om morgonen) køyrer ei batch-fil som starter opp ein del sekundære program i bakgrunnen. Dette fordi eg ikkje vil ha forseinka oppstart-prosessen meir enn nødvendig. Og OpenOffice QuickStarter, Stickies, FastStone Capture osv. har eg aldri bruk for dei fyste 5 minutta. Samtidig køyrer eg slike kopieringsprosesser med 7zip.) Alt dette kan du sjølvsagt også gjere med windows-versjonen av 7zip; Sorterer du alle filene i ei mappe etter filtype med Explorer so kan du høgreklikke dei merka jpg-filene og du får opp >7-zip som eit menyvalg (etter ordinær installasjon). Nederst på den lista er det ramsa opp alle 7zip-arkiva som allereie er i mappa. Og då kan du velge >"Add to archive" for å til dømes leggja til alle nye jpg'er i eit arkiv du har laga tidlegare. Som sagt, dette kan du automatisere med kommando-versjonen og bruk av batch-fil. Tips; Skal du køyre 7zip frå kommandolinja er det lurt å registrere programmet i Windows slik at du kan køyre 7zip.exe frå alle mapper på harddisken. Det gjer du, med forutsetning om at du har vore inne i registeret tidlegare, gjennom å definere mappe og navn under; Min datamaskin\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Paths . Under App Paths har eg I min Windows XP Prof ein nøkkel som heiter 7zFM.exe med to verdier; (Standard) - REG-SZ - D:\Programfiler\7-Zip\7zFM.exe Path -REG-SZ - D:\Programfiler\7-Zip Pga denne nøkkelen i registeret kan eg klikke Win-knappen + R, eg får opp køyr kommando, so lime inn kommandoen i 1. avsnitt og eg legg alle jpg-filene i eit passordbeskytta 7zip-arkiv. Då går det også kjapt å skrive del C:\Nedlasta\*.jpg, og slette alle jpg-filene i mappa. Eller du kan starte Batchrun, velge >Run under command, klikke deg fram til 7z.exe under >Filename, " a -sfx -pBondevik a arkiv.exe C:\Nedlasta\*.jpg" under >Parameter og velg 10000 under >Delay. Klikk >Add-tasten. So går du på >Save batchfile to startupfolder og definerer eit navn. Med dette vil du frå no av, 10 minutt etter restarta pc, få lagra alle pdf'ane i 7-zip arkiv. Med ein ny kommando >Delete, og C:\Nedlasta\*.jpg under >Filename vil du slette alle jpg-filane som har blitt lagra under C:\Nedlasta sidan siste gang maskina vart starta opp. Enkelt! Lykke til! Endret 23. september 2008 av Dabola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå