Gå til innhold

Detaljer om nytt Delta Force (PC)


Anbefalte innlegg

Ahhh :love:

 

Husker den "herlige" Voxel grafikken fra DF 1 og 2, såg helilt utrolig RÆVA ut på våre PC`er da, men du verden så avhengig man blei! Spillte 2`er utrolig mye online hos min søste som yngre, på ISDN og greier. Det såg vi igjen på regningene for å si det sånn :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne serien begynte å falme etter Delta Force 2. Hvis jeg skal igjen skal få tro på disse spillene må Novalogic ta seg litt i nakken og utgi noe som ikke minner om et lavbudsjettspill.

Sant, sant, eller, jeg synes vel egentlig den begynte å falme fra og med 2-eren. Fy flate så fett DF1 var, og jeg ble så sur når alle skulle spille barnslige dritt-CS i stedet. Grafikken var kanskje primitiv, men teknikken fungerte så det grein etter. Tror ikke jeg følte meg like ute i naturen igjen før Crysis kom ut.

Lenke til kommentar

adhd-problematikken. alle vil være rambo. har ikke tid til sniking og koordinerte angrep...

 

å se folk spille CS er som å se første verdenskrig innimellom...

 

"pokker, frontalangrepet funka ikke denne gangen. men hva gjør vel det. ny runde, vi prøver igjen. CHARGE!!!"

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar

"200 online høres bra ut"

 

Kan ikke si meg enig i det hele tatt. Dersom kjøretøy attpåtil brukes betyr dette massiv camping, kaos og verdiløs handling, likt mange andre spill på markedet - bare i større skala.

Novalogic tar med dette samme steget som de gjorde fra BHD til JO - bare lengre, og gjør en god serie enda mindre spillbart.

Det som gjorde DF-serien så genial var intens og rask action, tette men dynamiske kart men likevel muligheter for varierte måter å spille på.

Lenke til kommentar

vel jeg vil nok sette pris på mer saktferdige taktikker.

 

har rett og slett ikke sans for zerg-rush, som en så ofte ser i spill rett og slett fordi folk er tilbake med full helse sekunder etter at en "døde" sist...

 

og siden en kan løpe rett mot en maskingeværpost og ha oppunder 50% sjanse for å faktisk komme fram og ta over stedet, så blir ting mildt sagt "uvirkelig". får meg til å tenke på rocketjump-baletten fra TF2...

Lenke til kommentar
  • 7 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...