Mala Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ahhh Husker den "herlige" Voxel grafikken fra DF 1 og 2, såg helilt utrolig RÆVA ut på våre PC`er da, men du verden så avhengig man blei! Spillte 2`er utrolig mye online hos min søste som yngre, på ISDN og greier. Det såg vi igjen på regningene for å si det sånn Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) 200 online høres bra ut. Men stusser litt på bildet med hestene. Vet ikke omstendighetene, men litt rart at samtlige hester løper vilt rundt med sal på ryggen. Endret 22. september 2008 av Villanden Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 er nettopp ferdig med Deltaforce 1,2 og 3 nå, alle 3 er installert på pc'n min, eneren er den beste og må runne det minst en gang i året Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Gleder meg ... Da Delta Force var det førse FPS spillet jeg spilte(også første PC spill dog, med untakk av kabal og slike). Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Får håpe man får en verdig oppfølger til Delta Force 1/2 da. Lenke til kommentar
SCHPONG Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hoho, husker jeg satt å spilte DF med en kompis over nullmodem kabel. "OOH, EN PIXEL SOM BEVEGER SEG! *snipe*" Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Denne serien begynte å falme etter Delta Force 2. Hvis jeg skal igjen skal få tro på disse spillene må Novalogic ta seg litt i nakken og utgi noe som ikke minner om et lavbudsjettspill. Sant, sant, eller, jeg synes vel egentlig den begynte å falme fra og med 2-eren. Fy flate så fett DF1 var, og jeg ble så sur når alle skulle spille barnslige dritt-CS i stedet. Grafikken var kanskje primitiv, men teknikken fungerte så det grein etter. Tror ikke jeg følte meg like ute i naturen igjen før Crysis kom ut. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 DELTA FORCE ! 'nuff said. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) adhd-problematikken. alle vil være rambo. har ikke tid til sniking og koordinerte angrep... å se folk spille CS er som å se første verdenskrig innimellom... "pokker, frontalangrepet funka ikke denne gangen. men hva gjør vel det. ny runde, vi prøver igjen. CHARGE!!!" Endret 22. september 2008 av hobgoblin Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Bare èn ting som er synd, og det er at det ikke lanseres Search and Destroy som ett av game- modusene. Det var jo S&D som gjorde DF2 til et så fantastisk godt spill. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Jeg spilte ogsaa kun DF 1. Var de andre to i det hele tatt verdt pengene? Endret 23. september 2008 av maypenray Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ja, erru gæern, DF2 var jo en kjempehit. Var 1000- vis av servere over hele verden, og det var sprengt med folk på de aller fleste. Lenke til kommentar
Jonah Hex Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 "200 online høres bra ut" Kan ikke si meg enig i det hele tatt. Dersom kjøretøy attpåtil brukes betyr dette massiv camping, kaos og verdiløs handling, likt mange andre spill på markedet - bare i større skala. Novalogic tar med dette samme steget som de gjorde fra BHD til JO - bare lengre, og gjør en god serie enda mindre spillbart. Det som gjorde DF-serien så genial var intens og rask action, tette men dynamiske kart men likevel muligheter for varierte måter å spille på. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 vel jeg vil nok sette pris på mer saktferdige taktikker. har rett og slett ikke sans for zerg-rush, som en så ofte ser i spill rett og slett fordi folk er tilbake med full helse sekunder etter at en "døde" sist... og siden en kan løpe rett mot en maskingeværpost og ha oppunder 50% sjanse for å faktisk komme fram og ta over stedet, så blir ting mildt sagt "uvirkelig". får meg til å tenke på rocketjump-baletten fra TF2... Lenke til kommentar
viga Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Delta Force! oh my. for en dag, masse kjekke ting som skjer men dette her må være en av de beste nyhetene på lenge.. garantert til nå hvertfall. Lenke til kommentar
datageni Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Vi spiller DF1 igjen! Se post: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1731457 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg