Joachim_F Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Novalogic jobber med et nytt Delta Force-spill, og her er den første informasjonen. Les mer Lenke til kommentar
Avean Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 JA ENDELIG ! Fy søren som jeg gleder meg. Helt konge. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ja, det samme sier jeg! Har vært ihuga DF- fan helt fra 96, og har ikke tall på hvor sinnsykt mange timer jeg spilte DF2. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 hmmm..Skeptisk..Tidligere DF spill har sett så utrolig lavbudsjett ut. Får vel vente å se hvordan dette vil se ut. Se om de kommer seg inn i dette århundre med grafikken. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Endelig! Satt å tenkte på DF for noen dager siden. Håper det blir bra. Grafikken bryr meg ikke så altfor masse, Crysis ser kansje bra ut, men spillet blir ikke noe jeg husker. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Denne serien begynte å falme etter Delta Force 2. Hvis jeg skal igjen skal få tro på disse spillene må Novalogic ta seg litt i nakken og utgi noe som ikke minner om et lavbudsjettspill. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 ffs ikke pixelshooter iallefall.. hvordan var bhd på det punktet egentlig? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 BHD var greit nok for den tidens spill. Nytter ikke å sammenligne dagens grafikk med grafikk for 3-5 år siden allikevel. Lenke til kommentar
04Mow Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hm,.. Får håpe de klarer å lage et bra spill igjen da. Spilte ekstremt mye DF:BHD online. Joint ops var ikke så bra, spilte det en stund før klanen fra BHD quita. Å DF Extreme remake av 1`ern var jo -_- En får bare vente å se hva de kommer opp med da, grafikken trenger ikke ligge på Crysis nivå akkuratt så lenge det er bra gameplay værtfall online delen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 jeg tenker mest på fysikken jeg. i DF 1-3 var det jo som regel bare å peke på pixelen på figuren, samme hvor langt borte han var og trykke, så traff du. Lenke til kommentar
04Mow Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Vist jeg ikke husker feil så daler kula etter en viss avstand i alle DF spillene. Alle våpna hadde en viss avstand kula gikk før den bare dalte rett ned. Lenke til kommentar
HCam Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Kan ikke skryte på meg å ha spilt DeltaForce siden dag 1, men jeg hadde det sinnsykt moro med Joint Operations, så dette blir spennende. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 "Secure the perimeter" sitter klistret den dag i dag. Dette og Hidden and Dangerous pluss selvsagt Doom og Duke kommer for altid til aa forbli husket Lenke til kommentar
Jonah Hex Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 For undertegnede som fortsatt er diehard BHD fan er det en stor skuffelse å se at Novalogic rir videre på bølgen med enorme map der man stapper så mange spillere som mulig inn. Likevel er det ikke noen overraskelse at de kikker over på BF- og COD-serienes utvikling og forsøker å lage sin vri. Tiden får vise hvordan det går, jeg tror imidlertid ikke de har råd til en flopp til a la DFX. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Faen, jeg vil ha en spill-remake av Delta Force med Chuck Norris og Lee Marvin Endret 22. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 hmmm..Skeptisk..Tidligere DF spill har sett så utrolig lavbudsjett ut.Får vel vente å se hvordan dette vil se ut. Se om de kommer seg inn i dette århundre med grafikken. mulig det, men grafikk er ikke alt. husker en kompis klarte ett "umulig" skudd en gang takket være at spillet regnet med ting som gravitasjonskraftens påvirkning av skuddets bane Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 digger delta force. det første FPS spillet jeg spilte da jeg var hardcore noob og 10 år gammel Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 heh, husker første gang jeg spilte df1 ja. lanparty, ca 16 år gammel, og kopierte det over nettverket etter at noen spurte etter folk som ville spille på den lokale irc-kanalen. endte til slutt opp oppå det eneste fjellet på kartet med en m4, opp med scope og plukket ned folk etter hvert som dem dukka fram på området under. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 husker deltaforce varr diggbart på min kamerat sin 400mhz compaq en gang i tiden. Håper dette blir i samme stil. Men jeg syns bildene så litt dårlige ut,,jeg er nok litt grafikkhore. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg