Gå til innhold

Slik blir jordens undergang

Anbefalte innlegg

Hvorfor bry seg om det i det hele tatt? Kommer den så kommer den... Ikke noe å gjøre med det, men er ikke 120 % sikkert at den kommer heller. Vær pesimist!

Ikke pessimistisk... Egoistisk.

Om vi ikke gjør noe med det nå så er det de neste generasjonene som får konsekvenser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var det ikke i 2012 vi skulle få enda mer realistisk grafikk i spill? :wee:

Det jeg lurer på er hvor mange spådommer de her folkene har lagd som ikke stemte, alle kan si at for eksempel i 2010 så blir det en krig mellom Norge og USA, godt mulig at den blir å stemme. Det er derimot ikke like troverdig at jeg visste at det var korrekt hvis jeg har språdd mange andre ting som ikke har kommet i oppfyllelse.

Det folk også må forstå er at vi liker å se sammenhengen i ting som ikke er relevant, for eksempel at man kan brette en dollar seddel til å ligne WTS og Pentagon. Folk trodde det var en konspirasjon, men selvsagt har det ikke noe å si om man kan brette en seddel til noe slikt.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Jeg blir ikke skremt av såkalte eksperter som sitter foran en bokhylle og snakker. :p

Jeg ler hver gang jeg ser "eksperter" som sitter foran noe som har med det de gjør. For eksempel, mattefolk sitter foran tavle med tall, fysikere sitter forn tavle med ENDA flere tall, noen sitter foran bøker, osv. Kan de ikke bare sitte ved pulten sin med en vegg bak seg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Nei, da høres de ikke like overbevisende ut. For å ikke glemme musikken som bli litt "skummel" idet ekspertene kommer til et (dårlig argumentert) klimaks.

Lenke til kommentar

Tja, der jeg jobber med fysikk, er det en del bøker og stæsj (blant annet to stk. kondensatorer, hver på størrelse med en colaflaske) liggende rundt meg... Og en del professorkontorer er virkelig små biblioteker...

Uansett, det er jo mye mer spennende å ha en litt fin bakgrunn, istedet for en steril hvit vegg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...