ElGorillos Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jepp, jeg tror også at de solgte seg tomme. Typisk at jeg denne ene dagen - skulle jeg ende opp med å glemme VISA kortet hjemme, før jeg dro på jobb..... Får bare håpe at tilbudet dukker opp igjen innen utløpet av uka EG Lenke til kommentar
TEE Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Det var en maskin som var på vei ut fra markedet, så tviler på at det kommer noe nytt tilbud med mindre Norek har brent inne med stort lager. Lenke til kommentar
roonaldo Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 fikk bestilt den noen som har fått den?.. Lenke til kommentar
roonaldo Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 fikk den nå nettopp...kan bekrefte at både mus og bag følger med Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det var en maskin som var på vei ut fra markedet, så tviler på at det kommer noe nytt tilbud med mindre Norek har brent inne med stort lager. Jo, men de gikk tom samme dag de kjørte helside i VG, og man får ikke reservert engang? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det tyder vel på ganske dårlig planleggin. Lenke til kommentar
morgster Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Sitter og installere windows på dama sin nå, virker ok. Tror nok det er mye for pengene. Kanskje litt "jentete i designen". Lenke til kommentar
Evju Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Dama har hatt den i et drøyt døgn nå, og den virker helt ålreit. Skjermkort som gir meg full HD når jeg kobler til tv via HDMI er ikke dumt det heller, i motsetning til en integrert løsning Designen er lekker synes jeg, webkamera er bra, lyden er godkjent, hurtigtastene er kjekke og det virker ikke som om det er for mye forhåndsinstallert møl på pc'en. Eneste negative jeg har funnet så langt er at det er et tilsynelatende svensk tastatur med ö og ä som "hovedbokstaver" istedenfor ø og æ. I tillegg er strømkontakten klønete plassert på høyresiden, lengst bak, men dog. Småpirk Lenke til kommentar
Kiu Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Dama har hatt den i et drøyt døgn nå, og den virker helt ålreit. Skjermkort som gir meg full HD når jeg kobler til tv via HDMI er ikke dumt det heller, i motsetning til en integrert løsning Hvordan tv er det du har? Får du 1080p når du kobler den opp mot tven? Tenkte jeg skulle kjøpe en tv primært til pcbruk, men var usikker på om skjermkortet til dv6899 klarer å levere noe god bilde til en tv. Lenke til kommentar
javelda Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Tipper de er solgt seg tom...hehe. Rimelig dårlig da, de hadde helsides annonse i dagens avis. ---------------------------------------------------------- tipper og tipper...sjekk først på https://prisguiden.no/product.php?product_id=95156 13 butikker har den fortatt pris fra 8170 til 9564... og komplett sin maskin er inklusive veske/mus og fjernkontroll ! Lenke til kommentar
javelda Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 fikk den nå nettopp...kan bekrefte at både mus og bag følger med det følger også med fjernkontroll ! Lenke til kommentar
Evju Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Hvordan tv er det du har? Får du 1080p når du kobler den opp mot tven? Tenkte jeg skulle kjøpe en tv primært til pcbruk, men var usikker på om skjermkortet til dv6899 klarer å levere noe god bilde til en tv. Jeg har en Sony 40W4000. Er ikke helt stødig på de forskjellige HD-definisjonene, men jeg kunne i hvert fall velge 1920x1080 som oppløsning. Endret 26. september 2008 av Evju Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå