Tjohei Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Sitter og myser etter bærbar, og så har HP Pavilion dv6899eo kommet meg for øye. Men jeg klarer ikke å finne noe særlig informasjon om den hverken her eller på Google. Er det noen som har noe erfaring med denne? Er det lenge siden den kom ut. Er det en god maskin? Spesifikasjonene er jo bra, og HP pleier jo å levere gode maskiner, så... Lenke til kommentar
shanizar Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 [Til mine innlegg] Jeg er også interessert i denne maskinen, lurer på om noen vet noe om den eller har erfaring med den. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Dette er vel en modell som er på vei ut. Dersom det er Pavilion med 15,4" skjerm du er ute etter bør du heller kikke på dv5-xxxx maskinene. Lenke til kommentar
Evju Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Billig hos Komplett Til den prisen mener jeg det er et veldig godt kjøp. Vurderer den selv... Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jaha, hvorfor det? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Dette er vel en modell som er på vei ut. Dersom det er Pavilion med 15,4" skjerm du er ute etter bør du heller kikke på dv5-xxxx maskinene. Hva er det med dv5-xxxx som gjør dem bedre enn dv6899? Jeg fant denne som ligger ganske nærme i pris, og bortsett fra større harddisk er det ikke åpenbart hva som er bedre. Det som er viktigst for meg er holbarhet og støy/varmeutvikling. Jeg trenger ikke det nyeste og beste, bare det er godt nok til allmenn bruk, slik jeg syns dv6899 ser ut til å være. Eller er det noe jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar
roonaldo Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 det er et bra tilbud..bare kjøp Lenke til kommentar
Evju Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Jaha, hvorfor det? Jeg er ingen ekspert, men finnes det en eneste maskin i 5000-kroners klassen som har en bedre prosessor enn T8300? Og i tillegg noe bedre enn integrert skjermkort? Designen er litt spesiell da... Gode bilder Edit: I tillegg tilsier min egen erfaring at HP er veldig solide på laptoper. Endret 22. september 2008 av Evju Lenke til kommentar
roonaldo Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jaha, hvorfor det? Jeg er ingen ekspert, men finnes det en eneste maskin i 5000-kroners klassen som har en bedre prosessor enn T8300? Og i tillegg noe bedre enn integrert skjermkort? Designen er litt spesiell da... Gode bilder Edit: I tillegg tilsier min egen erfaring at HP er veldig solide på laptoper. følger det med mus og veske som på bildene der?..litt stygg i lakken, ser ut som riper Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Jaha, hvorfor det? Jeg er ingen ekspert, men finnes det en eneste maskin i 5000-kroners klassen som har en bedre prosessor enn T8300? Og i tillegg noe bedre enn integrert skjermkort? Designen er litt spesiell da... Gode bilder Edit: I tillegg tilsier min egen erfaring at HP er veldig solide på laptoper. Er vell ingen maskiner på markedet som kan levere en slik totalpakke for under 5000kr. Flott cpu, greit skjermkort og masse snacks som god webcam, fingerprint reader, bluetooth, kortleser. Utrolig flott totalpakke for fem lapper. Lurer på om bæreveske, mus osv følger med......tviler men edit: ser ut som det følger med ja "• Utseendet fullendes med en fargematchet trådløs mus som gir enestående komfort i arbeid og spill, i tillegg til et slankt hylster som beskytter den bærbare på en stilig måte" http://h10010.www1.hp.com/wwpc/no/no/ho/WF...43302.html#null Endret 22. september 2008 av rikkmund Lenke til kommentar
Evju Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) følger det med mus og veske som på bildene der?..litt stygg i lakken, ser ut som riper Det står ingenting om det på Komplett sine sider, men alle andre butikker selger hele pakka, og det står også på HP sine sider at det følger med: Utseendet fullendes med en fargematchet trådløs mus som gir enestående komfort i arbeid og spill, i tillegg til et slankt hylster som beskytter den bærbare på en stilig måte Angående designet, så var det førsteinntrykket mitt også, at det så ut som riper. Men på de store bildene ser det langt mer elegant ut: Endret 22. september 2008 av Evju Lenke til kommentar
TEE Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Bæreveske og mus tilhører den pakken som er kalt Special Edition. Ser ikke noe om at det er den pakken Komplett selger. Lenke til kommentar
Evju Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Bæreveske og mus tilhører den pakken som er kalt Special Edition. Ser ikke noe om at det er den pakken Komplett selger. Produktbeskrivelse HP Pavilion dv6899eo Special Edition - Core 2 Duo T8300 2.4 GHz - 15.4" TFT Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det der er latterlig mye for pengene. Den maskina hadde veilpris på 8995 i juni. Lenke til kommentar
artsoo Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Maskinene holder til mitt bruk, men for meg er støyen fra vifta viktig. Noen med erfaringer? Om den har lite støy sender jeg Komplett en bestilling med en gang. Den ser jo bra ut også. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Bæreveske og mus tilhører den pakken som er kalt Special Edition. Ser ikke noe om at det er den pakken Komplett selger. Produktbeskrivelse HP Pavilion dv6899eo Special Edition - Core 2 Duo T8300 2.4 GHz - 15.4" TFT Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Finnes den i 14" versjon? Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Finnes den i 14" versjon? Hvis du skal ha 14tommer må du ned evt ned til dv 2000 serien. Denne for eksempel https://prisguiden.no/product.php?productId=95253 Lenke til kommentar
Evju Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Der har Komplett trukket tilbake tilbudet ser det ut som. Fint at jeg rakk å bestille en da Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Tipper de er solgt seg tom...hehe. Rimelig dårlig da, de hadde helsides annonse i dagens avis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå