Joachim_F Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Svenskene bak Penumbra-serien har gitt oss de første detaljene om sitt neste spill. Les mer Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Flott at de holder seg til å lage skumle spill, ble bekymret når det siste spillet ikke skulle være skummelt. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Det er bra at de fortsetter på det skumle! gåteløsningen i de to første penumbraspillene var jo interresante, men det er bra at de ikke velger å fokusre kun på dette i sine neste spill. IMO, frictional games er eksperter på grøss... Jeg har aldri blitt så skremt i et spill før! Og i Penumbra:Black plague satt jeg bak en kasse i 5 minutter fordi jeg var redd for hva som var foran meg Serøst, skumleste spillserie ever. Also, er det noen som har greid å løse den koden på nettsiden som det linkes til? Jeg har fått frem èn setning så langt, og det er "of Pisa The primeary casuse of". Det står det i kildekoden hvis man trykker submit uten noe svar... Endret 22. september 2008 av pululf Lenke til kommentar
TeaBone Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det er bra at de fortsetter på det skumle! gåteløsningen i de to første penumbraspillene var jo interresante, men det er bra at de ikke velger å fokusre kun på dette i sine neste spill. IMO, frictional games er eksperter på grøss... Jeg har aldri blitt så skremt i et spill før! Og i Penumbra:Black plague satt jeg bak en kasse i 5 minutter fordi jeg var redd for hva som var foran meg Serøst, skumleste spillserie ever. Also, er det noen som har greid å løse den koden på nettsiden som det linkes til? Jeg har fått frem èn setning så langt, og det er "of Pisa The primeary casuse of". Det står det i kildekoden hvis man trykker submit uten noe svar... Tenkte jeg skulle ta en kikk når jeg kommer hjem, men "at first glance": "Etesh lheo gidgnig tircsret vhea a aupopnoitl atth ecniesar iaryldp." These hole <gidgnig> <tircsret> have a <aupopnoitl> that <ecniesar> <iaryldp>. "Eterh smtu eb mseo ayw ot atkcr itsh oevedtnempl nda kmea het tefninoitas mceo ot na nde." There must be some way to track this <oevedtnempl> and make the <tefninoitas> come to and end. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 "Etesh lheo gidgnig tircsret vhea a aupopnoitl atth ecniesar iaryldp." These hole <gidgnig> <tircsret> have a <aupopnoitl> that <ecniesar> <iaryldp>. "Eterh smtu eb mseo ayw ot atkcr itsh oevedtnempl nda kmea het tefninoitas mceo ot na nde." There must be some way to track this <oevedtnempl> and make the <tefninoitas> come to and end. These hole digging critters have a population that increase Rapidly. There must be some way to track this development and make the infestation come to an end. Fix'd. Men hva betyr det? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 These hole digging critters have a population that increase Rapidly.There must be some way to track this development and make the infestation come to an end. Fix'd. Men hva betyr det? Det høres en smule Lovecraftian ut, det hele. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Dette tror jeg blir bra. Penumbra serien er noe av det beste jeg har vært borti innen PC spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg