Raul07 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Spiller på en ikke altfor god Bærbar-pc. Eg spiller ikke på fullskjerm, så eg ser på den Prosessmåleren på Høyreside på skjermen. Når eg har spilt en liten stund så går den rett til hundre!!! Da hakker hele lyden og dataen, hjelper heller ikke å slå av spillet må restarte hele dritten for at den skal blir "Normal" igjen Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 TM? men du kan prøve å sette ned grafikken, eller avlutte unødvendige prossesora før du starter Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 TM? men du kan prøve å sette ned grafikken, eller avlutte unødvendige prossesora før du starter Har den på det laveste, eneste eg sitter innpå samtidig er Msn. Har godt fint før. bare nå i det siste den skaper seg. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 TM? Er poenget at vi skal gjette oss til hvilket spill du faktisk har problemer med? Er jo kun ett spill med de initialene......(errh, nei.) Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Regner med det er TrackMania han snakker om. Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Regner med det er TrackMania han snakker om. Godt mulig;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå