Raggamuffin Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hei Er det noen som vet om et bra gratisverktøy for å fjerne passord på en .pst fil opprettt i outlook 2003? pst19upg.exe fungerer ikke på denne filen. Alle verktøyene jeg har funnet er evaluering og/eller har virus. Lenke til kommentar
skille Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Du kan prøve denne fila: http://www.nirsoft.net/panel/pstpassword.exe (skal være uten virus) -Tronds Lenke til kommentar
Raggamuffin Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Takk for svar, men min F-Secure Client Security 7.11 stempler denne filen som spyware og fjerner den. Jeg har litt streng antivirus, den har en tendens til å fjerne verktøy som pstools f.eks, som jeg noen ganger bruker til diverse. Har du noen andre alternativer jeg kan prøve meg på? -Knet Lenke til kommentar
skille Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det er vel heller måten filen opperer på som gjør at den blir mistenkelig... Har skannet fila her, og finner ikke noe tull med den.. Prøv å deaktiver F-Secure før du starter, evt kjør den i en virtuell maskin. Ferdig image kan hentes her: http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en -Trond Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Takk for svar, men min F-Secure Client Security 7.11 stempler denne filen som spyware og fjerner den. Jeg har litt streng antivirus, den har en tendens til å fjerne verktøy som pstools f.eks, som jeg noen ganger bruker til diverse. Har du noen andre alternativer jeg kan prøve meg på? -Knet Det er noe med en rekke av programmene til Nirsoft og Fsecure. Et par andre antivirus reagerer også på Nirsoft-programmer, men de skal være greie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå