AfterGlow Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Steven Spielberg og Peter Jacksons filmatisering av den kjente tegneserien har støtt på uventede problemer. Les mer Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Har full forståelse for skepsisen. For å gå litt OT så vil jeg si at jeg ikke har helt sansen for den type animasjon som skal brukes her. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg ville nok ha sett den på kino - med mindre den så virkelig helt elendig ut. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Like så greit at det ikke blir noe av det. Var ikke noe fan av grafikken i Beowulf. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Var veldig skeptisk, men jeg begynte å bli litt interessert også, etterhvert. Sitter med litt blandete følelser nå. Men på en annen side kan jeg ikke fordra den typen animasjon. Endret 22. september 2008 av athorb Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Animasjonen er en turn-off for meg også. Ingen som tørr å lage en live-action? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 En burde kanskje nevne i artikkelen at hunden heter Terry på norsk (og nok for de aller fleste nordmenn er kjent som dette, siden serien har vært å finne på norsk siden syttitallet), og at Remi skrev Tintin under navnet Hergé. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Dette vet jo de fleste som har sett/lest Tintin tidligere. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Dette kan jo bli bra da, skal uansett se den. Husker Tintin veldig godt fra da jeg var liten. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Dette vet jo de fleste som har sett/lest Tintin tidligere. Problemet er at artikkelen med en gang mister troverdighet. Man får følelsen av at det er snakk om litt for mye Wikipedia og litt for lite egen interesse. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ser poenget ditt. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 - Innspillingen vil sannsynligvis starte neste måned. Jeg trodde Peter Jackson jobbet seg ihjel med manuset til Hobbiten? Og Rom ble vel ikke bygget på en dag, ei heller en måned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg