Target.Aquired Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hei Rett på sak! Har en ekstern HD som jeg brukte en del før i forbindelse med prosjektoverføring. Fikk ikke bruk for den etter hvert og slettet alle data. Den har nå ligget og samlet støv en stund uten og vært i "drift". Jeg vil gjerne har tilgang på en del filer fra gamle prosjekter og lurer på om det finnes noe recovery/gjennomrettings program? Må være enkelt, gratis og/eller kan godt betale noen kroner for softwaren. Gi meg noen tips og evn lenker som kan vise min vei...... Takk M Lenke til kommentar
okasin Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg har svært god erfaring med R-studio ( http://www.data-recovery-software.net/ ) Meget godt program.. har prøvet litt forskjelig, men dette er det beste programmet så langt.. ( de siste 4 åra.. ) enkelt å bruke, ryddig og stabilt.. og finner det meste! Har du ikke brukt disken siden du slettet alt, er det en enkel sak og finne alt tilbake.. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Ser det ligger ute en del versjoner! Har gratis versjon alle features? Hvilken versjon bør jeg egentlig velge? Takk M Lenke til kommentar
emva Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Er litt feilpostet... Men uansett er GetDataBack det programmet jeg har best erfaring med, dette koster litt men redder det meste. Et gratis alternativ er Recuva, dette er fint og enkelt å bruke og bruker ikke så lang tid som førstnevnte. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Og det beste gratis alternativet, er PartedMagic LiveCD og bruk programmet PhotoRec til å redde filene. atlef. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Tror jeg har et godt grunnlag til å starte en recovery operasjon! Takker for svar M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå