Isbilen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Det eller de siste innleggene på hver side i en tråd er utsatt for lav synlighet når det går hett for seg, særlig når trådene begynner å bli på noen sider og folk ikke gidder å lese alle. Det å poste innleggnummer som går opp i 20 (forumstandard per side, er det vel?) kan derfor være en tabbe, men man kan ikke jukse heller. Man venter gjerne til en ny side er påbegynt, noe som kanskje ikke gjør underverker for flyten. Her om dagen kom jeg til å tenke på noe som kanskje kunne løst dette. Hva hvis man ikke hadde valgfri sidelengde, men i stedet et system hvor lengden på siden for hver innlasting blir et tilfeldig nummer på mellom f.eks. 15 og 30 innlegg? EDIT: ... eller eventuelt bare la f.eks. de siste innleggene fra forrige side alltid vise på neste. Endret 22. september 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg er absolutt enig i at det kan være et problem, eller hvertfall føles som et problem. Hva med å heller la siste side alltid vise alle de siste 20 innleggene? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hvis noen føler at det er et problem anbefaler jeg de å øke antallet innlegg per side, enkel fiks. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det hjelper jo ikke det problemet som beskrives. Som standard er det satt 20 innlegg per side. Hvor mange som har noe annet, det vet jeg ikke. Men man føler at innlegg #19 har mindre sjanse for å bli sett enn innlegg #21 for en "vanlig" bruker. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Så ønsket ditt er at alle skal ha like stor mulighet til å bli sett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg