Gå til innhold

Dungeon Siege multiplayer-hjelp!?

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvor mange her som spiller Dungeon Siege, men tenkte jeg skulle prøve det på nett, ettersom jeg fikk det til jul. Men når jeg prøver å koble meg opp til et game på zonematch bare teller den ned fra 8 og finner ikke gamet. Jeg har prøvd å åpne de aktuelle portene på routeren, TCP 2302-6073 UDP 2302-6073 og TCP 2300-2400 UDP 2300-2400 så det burde ha gått. Jeg har et trådløst nettverk, og bruker drytek router. Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke for å ødlegge for deg altfor mye men DS er det mest hjerndøde spillet som er laget til dags dato, når dette blir slengt på nett betyr det at nivået blir det samme her, masse cheating, elendig story, håpløs person utvikling (som det også er i single player), så spennendet at man sitter å tenker på middag mens man spiller.

Ja spillet iriterer meg, hvorfor, fordi alt dreier som om grafikk om dagen, det er det enseste som er bra med Dungeon Siege!!.

Det værste av alt jeg kjøpte det!!! kjøpte!!!!

Lenke til kommentar
Ikke for å ødlegge for deg altfor mye men DS er det mest hjerndøde spillet som er laget til dags dato, når dette blir slengt på nett betyr det at nivået blir det samme her, masse cheating, elendig story, håpløs person utvikling (som det også er i single player), så spennendet at man sitter å tenker på middag mens man spiller.

Ja spillet iriterer meg, hvorfor, fordi alt dreier som om grafikk om dagen, det er det enseste som er bra med Dungeon Siege!!.

Det værste av alt jeg kjøpte det!!! kjøpte!!!!

Er forsåvidt enig.

En god story gjør spillet kjekkere enn om det har god grafikk.

Når det gjelder gameplay så har ikke grafikken så mye og si. Ducktales eide før i tia :lol:

Men synes du DS har god grafikk? :roll:

Lenke til kommentar
Prøv the all seeing eye, om programmet støtter DS er jeg helt sikker på at du kommer deg på .

Men jeg blir heller ikke forundret om hele spillet er lagt på is for alltid :woot:  

Mulig at firewalen din stopper det også

Nei, eye støtter ikke DS. Jeg bruker heller ikke firewall. Bruker router med NAT porter. Har trådløst nettverk. Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...