danno_O Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Hei. Jeg er i USA og har i dag kjøpt meg en Sony Ericsson z310a. Denne telefonen finnes det ikke støtte for på de norske Sony Ericsson-sidene, men de har støtte til z310i. Jeg må oppdatere for å få Norsk T9 og sånn. Telefonene er helt like i utseende, men har forskjellig navn. Er det noen som vet om jeg kan bruke samme oppdateringssoftware? Z310a-------------------------------------------Z310i Venter spent på svar Endret 22. september 2008 av danno_O Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Bump. Noen som vet noe? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ja de bruker "samme" firmware, men du får ikke byttet språk via Sony Ericsson hvis det var det du lurte på. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Ja de bruker "samme" firmware, men du får ikke byttet språk via Sony Ericsson hvis det var det du lurte på. Hei og takk for svar. Hvor får jeg gjort det da? Inne hos en Sony Ericsson forhandler? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Bump igjen siden jeg lurer fryktelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå