Earlskruf Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 3 Bilder, kvaliteten er nok ikke den beste, men allikevel. Ble relativt fornøyd med disse, hva syns dere? Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Det første bilde er det eneste jeg likte, men det likte jeg veldig godt. En ting jeg syns du bør gjøre er å fjerne husene eller hva det er på venstre side. De tar for mye oppmerksomhet. Det skulle ikke være noe problem da, siden det er så mørkt der fra før. Du bruker også vidvinkel i et passende scenario. Bilde 3 er bare rart, jeg orker ikke forklare. Bilde 2 er jeg litt usikker på. Hvis det er et popcorn som flyr der syns jeg det er litt kult. EDIT: det ser litt ut som de står å ser på popcorn poppe, og kameraet er inni en microbølgeovn. Endret 21. september 2008 av abbarve Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Bilde nr. 1 var veldig varmt og innbydende. De andre var ikke noe særlig. Tror jeg hadde likt det første enda bedre uten menneskene, som et rent landskapsfoto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå