oedm Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Inngikk 6.mars en avtale om graving og innlegging av fiberoptiske kabler her hjemme. Gravingen skjedde endelig i juli og boksen ble montert opp hjemme i stua mi. Jeg noterer meg nå 21.september og jeg har fremdeles ikke mottatt noen dekoder, og ei heller ingen signaler inn i min bolig. I august mottok jeg min første regning som forfalt i slutten av aug. jeg ringte selskapet og forhørte meg om når de skulle koble opp signalene, for jeg ønsker ikke å betale for en vare jeg ikke har tilgang på.... "Ikke noe problem", sa selgeren, "vi har planer om å koble opp byggelfeltet ditt i løpet av kommende uke." Så var jeg en uke på ferie og kom forventningsfull hjem.... men ingen signaler da heller.... ringer igjen til selskapet rundt 3.september, som da kan fortelle at de har fått feil på noen kabler og driver "kvalitetssikring". Byggefeltet vårt er 1.prioritet får jeg høre....I tillegg har det kommet 1 regning til. Jeg har ikke betalt denne heller. Nå har jeg fått purring på den første regningen med trussel om at de stenger abbonementet mitt om jeg ikke betaler innen 14 dager..... det må de jo gjerne gjøre, for jeg har jo ikke fått et eneste signal inn i leieligheten min ennå!!!!!! Har skrevet mail til selskapet og forklart at jeg ikke ønsker å betale for et produkt jeg ikke har tilgang på. Selv om de har gravd kabel og lagt inn boksen på veggen, får jeg jo ikke benyttet meg av deres tjenester så lenge de ikke har signal inn hos meg. Betaler selvfølgelig så fort signalene er oppe og går hos meg og jeg får tv, telefon og internettsignaler! Er jeg urimelig?? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det høres ut som Tønsberg Bredbånd. Stemmer dette? Det er viktig at du sender en skriftelig beskjed til selskapet at du ikke akter å betale siden de ikke har levert tjenesten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå