Gå til innhold

Hva er dette (UFO)?

Delvis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er en UFO, så sant man ikke vet hva det er. Når man vet hva det er blir det en IFO ... "Er dette små grønne menn?" Nei, det tror jeg ikke. Hvis de først er avanserte nok til å komme seg hit tror jeg ikke de gidder å fly over oss bare så vi skal få filmet de med mobilkamera.

Lenke til kommentar

De har jo ikke noe spesielt å tjene på å kontakte oss, så de foretrekker kansje bare å studere oss og utviklingen istedet. Men hvorfor er det alltid slik at ufo opptak er av den mest crappy kvaliteten det er mulig å oppdrive? Ble irritert over hvor dårlig han var til å filme også, skalv som ei kjerring og var mer opptatt av å zoome inn og ut enn å faktisk holde objektet inne i bildet.

Lenke til kommentar
Hva er det som er filmet med en mobil her? Synes jeg sett veldig like saker før, når man har ment det er et ufo :hmm:

Link med video

Hrmf :mad:

Jeg synes absolutt at Nettavisen burde begynne å datere sakene sine, for jeg husket raskt at dette opptaket har vi diskutert før, i februar i år:

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10671125

"Flere personer skal ha sett «UFO-er» fly over Oslofjorden ved Asker-området onsdag. Nye borerigger!

Eller fire takspotter speilet i stuevinduet (disse fire lysene er nemlig alltid helt ubevegelige i forhold til landskapet) pluss en svart drage eller plastsekk som henger i et tau/hyssing fra et tre. Kanskje en uheldig drageflyger har viklet tråden inn i toppen av et tre litt tidligere på dagen? Vi ser det til dels blåser ganske friskt utfra vimpelen rett i nærheten som av og til strekkes rett ut.

Og "flere personer"? To. Filmeren og hans mor (som var der sammen med ham). Ingen andre rapporter, enda dette skal være midt over Oslofjorden. Man skulle tro det var flere vitner?

Lenke til kommentar

Dette er vel rimelig enkelt å forklare.

Den svarte "tingen" er en flue eller lignende på vinduet (det ser man lett da denne er i mye dårligere fokus enn resten av bildet = den er nærmere enn resten av bildet) og de lysende pungtene er jo rett og slett refleksjonen av takspottene i vinduet.

Skulle dette hatt noen som helst troverdighet måtte han ihvertfall ha gått ut av huset og ikke filmet gjennnom vinduet.

Forresten merkelig at alle disse UFOgærningene har så dårlig eller ødelagt kamera. Kjøper de alle kamerautstyr på crappyUFOcamera.com eller noe sånnt?

Endret av flesvik
Lenke til kommentar

Svært så skråsikre de to sistnevnte her var da. Mener det blir like dumt det, å bastant påstå dette er juks/en flue o.l. - som å ta høyde for at det er noe uavklart.

At han filmet gjennom vindu og ikke gikk ut, kan selvfølgelig ha med å gjøre at han regnet med han ville misse noe, om han stoppet filme.

Lenke til kommentar

De tre lysene ser veldig ut som spotlight i taket, det kan stemme med både plassering og farge.

Som man kan se på vimpelen blåser det ganske bra, i retning vekk fra huset.

Jeg tipper at det er en edderkopptråd med en edderkopp eller et annet insekt i enden man ser.

Sansynligheten for at det finnes liv i verdensrommet er veldig stor, og det er også sansynlig at det finnes avanserte livsformer også på andre planeter.

Men i praksis er vi nok alene siden avstandene i rommet er så enorme.

Lenke til kommentar

De tre lysene ser veldig ut som spotlight i taket, det kan stemme med både plassering og farge.

Som man kan se på vimpelen blåser det ganske bra, i retning vekk fra huset.
Jeg tipper at det er en edderkopptråd med en edderkopp eller et annet insekt i enden man ser.

Sansynligheten for at det finnes liv i verdensrommet er veldig stor, og det er også sansynlig at det finnes avanserte livsformer også på andre planeter.
Men i praksis er vi nok alene siden avstandene i rommet er så enorme.

Kan det ikke tenkes at noen høyerstående utenforstående har funnet ut noe vi ikke aner enda her, og kanskje ikke vil ane før om tusener av år?

Når dette er sagt, kan det selvsagt være juks denne videoen. Men jeg erkjenner hvertfall at jeg ikke vet nok til å kunne påstå heller det sikkert. Endret av Delvis
Lenke til kommentar
irriterer meg at det er 1000000000 filmer av "ufoer" ute på nettet. Og av en eller annen grunn så er alle filmet med en så dårlig kvalitet at man ikke ser en hva det er for noe. Så lenge ingen har en film med bra kvalitet og vise meg, så er det fake fake fake! for min del :p

Kansje fordi Ingen går tilfeldigvis med en cannon 359XLF 12megapixel til daglig.

Man går som regel med mobilen og der er bildene uklarere.

Det er mange som ser uforklarlige ting på himmelen, all options are on the table... Kansje tilogmed et alien menneskelig sammarbeid.

De summeriske tekstene som ble funnet i Mesopotamia Iran/Irak for lenge siden avslører at Gud og jesus historien er tull. Dette er 5000år siden http://uk.youtube.com/watch?v=18CY7ZaCfzY

Det er flere rapporter om underjordiske baser rundtomkring i Norge så sjansen er der.

Og mye av teknologien vi har idag kommer som følge av reversed-Ufo-Technology. Vi tok det fra Roswell kræsjet og adopterte teknologiene. Periodesystemet til millitæret er har ca. 17grunnstoffer ekstra som Videregående pensum har. http://uk.youtube.com/watch?v=hbONIQfQmDU Philip Schneider , gjør research på denne karen. Historien hans er ganske troverdig.

Ikke vær redd, ikke frykt... Hvis de var aggressive hadde vi vært døde for lenge siden.

Lenke til kommentar
... Hvis de var aggressive hadde vi vært døde for lenge siden.

I følge talsmenn for Asthar-kommandoen, er der negative raser som ikke har vårt vel i sinne.

Men A K er der nettopp for å bl.a beskytte oss mot dem.

Tror også mye av det som beskrives i Bibelen, har med "aliens" å gjøre. Tilsvarende beskrivelser finner man jo helt andre steder i verden, feks hos Mayakulturen og andre i Amerika.

Lenke til kommentar
... Hvis de var aggressive hadde vi vært døde for lenge siden.

I følge talsmenn for Asthar-kommandoen, er der negative raser som ikke har vårt vel i sinne.

Men A K er der nettopp for å bl.a beskytte oss mot dem.

Tror også mye av det som beskrives i Bibelen, har med "aliens" å gjøre. Tilsvarende beskrivelser finner man jo helt andre steder i verden, feks hos Mayakulturen og andre i Amerika.

Those who from heaven sent. Annunaki.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...