blue_boy Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Kanskje dumt spørsmål, men siden jeg i det siste bruker litt mer tid enn vanlig på ps3 så har dama begynt å klage hehe så jeg lurer på om noen av dere vet om et spill som man kan spille med dama. Det må være noe "gøy" sier hun da . Noen forslag untatt Buzz. Mvh. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 pixel junk monsters? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Med dama: - Lego star wars og lego indiana jones - Det nye Spyro-spillet som snart er ute Hun alene: - Ratchet&clank Endret 22. september 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
shaker Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 LittleBigPlanet? Er ikke så lenge til det kommer. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Jeg og dama har spilt en del Pixeljunk Monsters sammen. Koster nesten ikke noe, og er mange timer med spilling. Endret 22. september 2008 av mhm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå