Majoren Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Skaff Skaffe meg enda en Comp, Men Vrien på denne skal være at den MÅ kunne brukes i win 95, samt at den støtter Gamle DOS baserte spill på alle måter... Kan noen lure huer her si meg hva slags stash jeg trenger fo å gjøre dette ? Kan Eventuelt ta til takke med å kjøpe en brukt comp, om noen kan skaffe en Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Alltids en bestefar eller onkel eller ett eller annet som har en gammal pc... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Skaff Skaffe meg enda en Comp, Men Vrien på denne skal være at den MÅ kunne brukes i win 95, samt at den støtter Gamle DOS baserte spill på alle måter...Kan noen lure huer her si meg hva slags stash jeg trenger fo å gjøre dette ? Kan Eventuelt ta til takke med å kjøpe en brukt comp, om noen kan skaffe en Hei. Har du sett på Bruktmarkede her på hardware.no? Det er som oftest der du må se etter slike gammle travere, for det er vel egentlig ingen av dagens webshoper som selger gammle maskiner. En annen ting du kan gjøre er å sette inn en annonse i din lokalavis etter en gammel pc som ønsker kjøpes. Du kan få ganske mye der for en billig penge. Ecthelion. Lenke til kommentar
Choo Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Har en gammel P90 Rec pc som står og støver ned Interisert? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Er flere "Kebabkiosker" i Oslo som selger brukte og billige maskiner. Finner du en med et Voodoo3 og Soundblaster AWE32 er det ikke så nøye med det andre. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Du kan ta en tur til en skole, eller et rådhus og høre om noe skal byttes ut. Lenke til kommentar
Majoren Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Har en gammel P90 Rec pc som står og støver ned Interisert? Kommer ann på prisen det Er en ihuga fan av gamle spill Fra den tid det var spillet som sto i sentrum og ikke patche's..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå