chberge Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Her er noen bilder jeg tok i Bergen sentrum i går. Endret 11. oktober 2008 av chberge Lenke til kommentar
revolutionn Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 iphone nen tar så dårlige bilder.. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Tja, kameraet på iPhone er ikke akkurat verdens beste, men jeg må si jeg har sett en del ålreite bilder tatt med ifonen. Har vært sugen på den, men det er ikke kameraet som har holdt meg fra å kjøpe meg en. Lenke til kommentar
Integra Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Konsert med Postgirobygget på Høgskolen i Bergen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Veldig fine bilder AllFather Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Tok det på tur til Loen Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Dessverre fikk jeg ikke lov av samboeren til å beholde denne: Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Dessverre fikk jeg ikke lov av samboeren til å beholde denne: He he... Den kunne jo vært litt høyere, så hadde det jo virkelig lignet noe(n). Har en gang gjort det samme sjøl, men glemte jo selvfølgelig å ta bilde av stasen. Endret 22. november 2008 av CellularDude Lenke til kommentar
nr1-Lasse Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 En ting har i hvert fall blitt bevist; iPhone har et ganske så dårlig kamera. :!: Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Her er et par bilder fra Bodø Airshow, og et fra hurtigruta fra lofoten til Bodø Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 En ting har i hvert fall blitt bevist; iPhone har et ganske så dårlig kamera. :!: Hvorfor gidder du en gang? Lenke til kommentar
Smoothly Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Blå italiener........... Sardegn Og den siste revejakta i gågata på Lillehammer.... Promenering i gågata........... Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 En ting har i hvert fall blitt bevist; iPhone har et ganske så dårlig kamera. :!: Hvorfor gidder du en gang? Dersom kameraet på iPhone er dårlig, er de fleste kameramobiler i samme båt. iPhone-kameraet har ikke fotolys, og det er etter hva jeg har lest lite av innstillingsmuligheter. Da synes jeg jammen ikke de bildene folk har lastet opp, er så gærne! Jeg har vært helt syk etter iPhone, men fremdeles er det for mye som mangler, uten at jeg skal gå nærmere inn på det i denne tråden. Men som før nevnt, er det ikke kameraet det er noe i veien med. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ganske fornøyd med disse to. Det første er av Janove i Kaizers Orchestra, fra deres konsert i Brattvåg den 11. mars. Det andre er av Björn Gelotte og Peter Iwers i In flames, fra deres konsert på Hove i sommer. Lenke til kommentar
Bengt Who Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det er ingen tvil om at aifåone har et elendig kamera. Men det verste er den idiotiske forsinkelsen som oppstår når det er kaldt. Har tatt mange bilder av føttene mine. En knipser og den spiller av lukkerlyd og animerer en lukker, men først 2-3 sekunder senere tar den det faktiske bildet. I tillegg er det jo for dårlig med ubeskyttet linse. Den samler støv og fingerfett så det holder, og det synes på bildene. Fordelen er at det som med alle andre mobilkameraer alltid er med. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Hvordan får dere de høye bildene på høykant? Første bilde er av samme høyballer (ihvertfall i nærheten av) som på andre bilde. Endret 1. desember 2008 av Runar Lenke til kommentar
rasputin_g Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 aldri så lite uhell på jobben. legg merke til slagordet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå