inaktiv000 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hei! Jeg har en bærbar med dockingstasjon, som har VGA og DVI-utgang. I dag bruker jeg laptopens innebygde skjerm ved siden av en 19" LCD (VGA). Skrift på laptopskjermen blir for liten og uklar (1400x1050 på 14,1"), og jeg ønsker å bruke enda en ekstern skjerm istedet. Bruker PCen stort sett utelukkende til kontorarbeid (dvs. web, programmering etc), filmer går på TVen. Ønsker forslag til skjermer i størrelseorden 22-26" med en fornuftig pris, gjerne med godt bilde. Trenger altså ikke å være supert til spill og film. Er usikker på om jeg vil ha glossy eller matt skjerm, tar gjerne mot anbefalinger her og. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Ser at BenQ's G2400W(D) er populær, men at 22"-utgaven er mye rimeligere. Hvor stor er egentlig forskjellen mellom disse? Finnes det glossy alternativer jeg bør se på? Lenke til kommentar
Clown Zombie Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ser at BenQ's G2400W(D) er populær, men at 22"-utgaven er mye rimeligere. Hvor stor er egentlig forskjellen mellom disse? Finnes det glossy alternativer jeg bør se på? Blir selv til å gå til innkjøp av denne skjermen Vet ikke av så mange "glossy" skjermer Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) jeg skal bestille meg Samsung Syncmaster2232BW. har funnet masse bra anmeldelser på bla testseek.co.uk. den har 2 ms responstid,ypperlig bildekvalitet,egner seg meget godt til spilling,film,videoredigering,bildebehandling osv.og den ser meget lekker ut + at den fot som gjør at den kan vris i alle rettninger. men nå var vel du ikke ute etter en skjerm som skulle brukes til film og spill. men den er 22" og billig. Endret 28. september 2008 av wassiboy Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg har en Samsung SyncMaster 245B, og må si meg veldig godt fornøyd med den, både til spill og film. Jevnt baklys, ingen etterslep. Jeg har riktignok ikke prøvd noen andre skjermer i denne størrelsen, men har ingen grunn til å ikke anbefale denne. Den er matt, BTW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå