Gjest Trådstarter Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Vet ikke om jeg poster dette på rett plass... I går var jeg med en kamerat.. eller han var med meg etter å ha drukket. Vi gikk ganske langt, han sang litt og var i godt humør, men tenkte bra og turte ikke å gå hjem med resten av drikken sin Han oppførte seg som en idiot, å i dag husker han ikke noe! Jeg trur han ville være litt mer full en det han var... Men er det mulig at han snakker sant, at han ikke husket noe?? Eller later han bare som? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det er veldig individuelt. Selv får jeg aldri hukommelsestap, uansett hvor mye jeg drikker, men kjenner til folk som glemmer ting mye letter en meg. Om han snakker sant kan bare han vite Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Synes bare det var så merkelig at man glemer bare etter et par øl... (har lite erfaring selv ) Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Har opplevd en gang at jeg plutselig ikke husker noe etter et visst tidspunkt. En kamerat prøvde å friske opp hukommelsen min dagen etter, men det hjalp bare til at jeg husket det som hendte 5-6 minutter senere. Alt etter det er totalt borte, uansett hvor mye som ble fortalt. Og det vra langt mer enn to øl som skulle til. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Du skal nå være temmelig dritings før du ikke husker noe, og da skal det langt mer enn to øl til... Lenke til kommentar
MRN Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg husker som regel ingenting dagen etterpå. Må bli fortalt etterpå hva som ev. har skjedd - om det har skjedd noe. Det er veldig, veldig indivuelt. Jeg kan visstnok snakke skikkelig, gå rett og oppføre meg, men likevel ikke huske noe som helst. Det har bittelitt med sinnstemmingen også, tror jeg. Jeg går rundt med det mottoet "ingenting betyr noe", og da er det vel kanskje ikke noe verdt å huske det som skjer i fylla? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg kjenner de som har drukket to øl, men som ikke husker en ting dagen etterpå. Grunnen til det er drama/krangling på byen. Skal nok litt til for å glemme Gjerne mer enn fire øl. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det varierer over tid og fra person til person, og det psykiske spiller inn. Det hender at jeg ikke husker dritten men oppførte meg eksemplarisk, men det kan også skje at jeg våkner med tidenes flause friskt i minne. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Eg husker som regel alt uansett kor full eg har vore, men det varierer som sagt sikkert veldig fra person til person. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Er helt sikker på at denne kameraten din ikke _vil_ huske noe Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Oppførte han seg idiot fordi han sang og var i godt humør? Åjadda Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Oppførte han seg idiot fordi han sang og var i godt humør? Åjadda haha ja tenkte det samme. Men on topic: Man må vel drikke en god del uansett hvem man er for og ikke huske fylla. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Sist jeg var ute (forrige fredag), gikk det ned 3L øl på tom mage over 4 timer. Jeg husket så og si alt som skjedde frem til jeg gikk ut døra og noen glimt fra da jeg luftet hund min etter at jeg var hjemme, ellers ingenting. Ganske skummelt, for har alltid husket alt før, mulig jeg glemte å drikke nok vann før jeg la meg (husker ikke ), uansett fikk jeg en kraftig bakrus hele dagen etter jeg våkna. Endret 25. september 2008 av Svedge Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Man skal være passe brisen, for ikke å si dritings for å ikke huske noe i det hele tatt. Det har hendt at jeg har glemt småting etter å inntatt litt for mye sinnabrus, men har aldri opplevd å glemme hele kvelden. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 For å ta meg selv så må det til med rundt 4DL med 40% før jeg ikke husker noe særlig, det med en BMI på 18,5 Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Selv kan jeg glemme smådetaljer, men ikke noe særlig vesentlig. Uansett mengde. Jeg personlig tror det er litt myteoppspinn ang. å ikke huske en dritt. Mange vil gjerne fortelle at de ikke husker noe, for å tøffe seg. Men å bli helt vekke og ikke husker noe krever nok en god del alkohol, i høy hastighet. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg og tre kompiser delte 1 liter vodka drakk mye mere enn de, spydde 5 ganger og danset naken foran mamma. Husker ikke noe av dette men har blitt fortalt av kompisene mine. Så vis du tar 0,5 vodka husker du ikke så mye fra dagen før. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg og tre kompiser delte 1 liter vodka drakk mye mere enn de, spydde 5 ganger og danset naken foran mamma.Husker ikke noe av dette men har blitt fortalt av kompisene mine. Så vis du tar 0,5 vodka husker du ikke så mye fra dagen før. Har drukket en helflaske Tequila flere ganger, og ganske mange desiliter med hjemmebrent andre ganger, har enda tilgode å glemme hele kvelden. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 For en stund siden var jeg på en skikkelig fyllekule, holdt på å bli pumpet. Husker ikke noe særlig ifra den kvelden. Så det kan godt hende at kameraten din har rett. Men det finnes mange som sier at dem ikke husker noe også, spesielt hvis dem har gjort noe som det angrer noe jævlig på. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Æ bruke bestandig å huske det aller meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå