Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvor full skal du være for å ikke huske?

Gjest Trådstarter

Anbefalte innlegg

Gjest Trådstarter

Vet ikke om jeg poster dette på rett plass...

I går var jeg med en kamerat.. eller han var med meg etter å ha drukket. Vi gikk ganske langt, han sang litt og var i godt humør, men tenkte bra og turte ikke å gå hjem med resten av drikken sin

Han oppførte seg som en idiot, å i dag husker han ikke noe!

Jeg trur han ville være litt mer full en det han var...

Men er det mulig at han snakker sant, at han ikke husket noe?? Eller later han bare som?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har opplevd en gang at jeg plutselig ikke husker noe etter et visst tidspunkt. En kamerat prøvde å friske opp hukommelsen min dagen etter, men det hjalp bare til at jeg husket det som hendte 5-6 minutter senere. Alt etter det er totalt borte, uansett hvor mye som ble fortalt.

Og det vra langt mer enn to øl som skulle til.

Lenke til kommentar

Jeg husker som regel ingenting dagen etterpå. Må bli fortalt etterpå hva som ev. har skjedd - om det har skjedd noe.

Det er veldig, veldig indivuelt. Jeg kan visstnok snakke skikkelig, gå rett og oppføre meg, men likevel ikke huske noe som helst.

Det har bittelitt med sinnstemmingen også, tror jeg. Jeg går rundt med det mottoet "ingenting betyr noe", og da er det vel kanskje ikke noe verdt å huske det som skjer i fylla?

Lenke til kommentar

Sist jeg var ute (forrige fredag), gikk det ned 3L øl på tom mage over 4 timer. Jeg husket så og si alt som skjedde frem til jeg gikk ut døra og noen glimt fra da jeg luftet hund min etter at jeg var hjemme, ellers ingenting.

Ganske skummelt, for har alltid husket alt før, mulig jeg glemte å drikke nok vann før jeg la meg (husker ikke :p), uansett fikk jeg en kraftig bakrus hele dagen etter jeg våkna.

Endret av Svedge
Lenke til kommentar
Jeg og tre kompiser delte 1 liter vodka drakk mye mere enn de, spydde 5 ganger og danset naken foran mamma.

Husker ikke noe av dette men har blitt fortalt av kompisene mine.

Så vis du tar 0,5 vodka husker du ikke så mye fra dagen før.

Har drukket en helflaske Tequila flere ganger, og ganske mange desiliter med hjemmebrent andre ganger, har enda tilgode å glemme hele kvelden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...