Runningback Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hva synes dere om denne? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Eh? Det var jo bare en sang og en repeterende animasjon. Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg gir den terningkast 5 Synes den er bra i forhold til mange andre filmer jeg har sett. Den forteller noe som ikke kan forklares på en måte. Det er noe skjult. Men det er noe som er litt feil mener jeg. Det finnes folk som har laget film av at dem klipper skjegget og røyker det etterpå. Det er forkastelig. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Det var ikke noe stas nei , ikke det beste som har blitt laga Lenke til kommentar
Babbo Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ta en titt på denne da, broren min sin eksamensfilm. (High quality) Lenke til kommentar
roolf Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ta en titt på denne da, broren min sin eksamensfilm. (High quality) Meget bra! Utrolig bra kameraføring og klipping. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå