hifgad Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Ok, jeg var inne på bådet nå nettopp, å pusset tennene, da jeg så noe i sluken på dusjen.. Det lå MASSE hår der,, da spurte jeg meg selv, står pappa der inne å barberer pungen samt andre deler av skrittpartiet, eller er det fordi han mister håret på hodeskallen?? kan noen hjelpe meg, jeg er forvirret, bør jeg si noe til han? "slutt å barberer deg i dusjen da , nasty er du" hjelp meg!!!! Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg tror jeg snakker for alle når jeg sier: Dette var MYE mer informasjon enn vi hadde behøvd å vite Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 det er ikke så mye informasjon da! jeg synes også det var veldig ekkelt , men når jeg først så veldig nerme på det, så så det ut som det var hodeskalle hår, jeg får håpe det det !!! Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 ta det rolig gutt... Mennesket mister flere hundre hår per dag, så sluken din ser veldig normal ut tror jeg!! Frem med PLUMBOEN og gjør sluken en tjeneste... --- Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 står pappa der inne å barberer pungen samt andre deler av skrittpartiet EEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKK :-? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Smak på det og se Ellers så er det ikke værre enn å be vedkommende og rense sluken / badetkaret etter seg... Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 ta dere sammen da folk! har dere en kvinne og en mann over 16 år i huset er det der helt naturlig! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 ta dere sammen da folk! har dere en kvinne og en mann over 16 år i huset er det der helt naturlig! SÅ du pleier å la hårene din ligge i sluken og tette til nestemann... DU er gjennomført ekkel! Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 ta dere sammen da folk! har dere en kvinne og en mann over 16 år i huset er det der helt naturlig! Du.. Det er ikke naturlig at det ligger fett hår i sluken i dusjen.. Heldigvis har jeg klart å fjerna det.. "Jeg åpna sluken , tok en saks, dro den ned i hullet, å satte på dusjen, så nå er det på god vei til Vaskene dem har i Irak? (For det er jo skittent vann)" Men.. det kommer vel en lignende episode igjen, når pappa skal vaske seg visse steder :oops: Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 ta dere sammen da folk! har dere en kvinne og en mann over 16 år i huset er det der helt naturlig! Du.. Det er ikke naturlig at det ligger fett hår i sluken i dusjen.. Heldigvis har jeg klart å fjerna det.. "Jeg åpna sluken , tok en saks, dro den ned i hullet, å satte på dusjen, så nå er det på god vei til Vaskene dem har i Irak? (For det er jo skittent vann)" Men.. det kommer vel en lignende episode igjen, når pappa skal vaske seg visse steder :oops: Hvis du tror røra går helt til Irak må du nok tro engang til... De går nok til nærmeste vann gjennom et billig Europris renseanlegg og rett tilbake i ditt drikkevann... håper hårene fra din fars testikkler smaker Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 ta dere sammen da folk! har dere en kvinne og en mann over 16 år i huset er det der helt naturlig! Du.. Det er ikke naturlig at det ligger fett hår i sluken i dusjen.. Heldigvis har jeg klart å fjerna det.. "Jeg åpna sluken , tok en saks, dro den ned i hullet, å satte på dusjen, så nå er det på god vei til Vaskene dem har i Irak? (For det er jo skittent vann)" Men.. det kommer vel en lignende episode igjen, når pappa skal vaske seg visse steder :oops: Hvis du tror røra går helt til Irak må du nok tro engang til... De går nok til nærmeste vann gjennom et billig Europris renseanlegg og rett tilbake i ditt drikkevann... håper hårene fra din fars testikkler smaker HEHEHEHEHE... jeg tror hårene ifra pappa er for store til å komme ut igjennom springen vår, å dessuten klarer jeg å skille testikkel hår vann Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 HEHEHEHEHE... jeg tror hårene ifra pappa er for store til å komme ut igjennom springen vår, å dessuten klarer jeg å skille testikkel hår vann Så å skille testkkel hår vann er noe du gjør daglig, litt dreven altså... *grøsser* Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Frem med PLUMBOEN og gjør sluken en tjeneste... Plumbo er genialt! Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 ta dere sammen da folk! har dere en kvinne og en mann over 16 år i huset er det der helt naturlig! SÅ du pleier å la hårene din ligge i sluken og tette til nestemann... DU er gjennomført ekkel! uhmm...det har jeg ikke tenkt over :smile: Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 ta dere sammen da folk! har dere en kvinne og en mann over 16 år i huset er det der helt naturlig! SÅ du pleier å la hårene din ligge i sluken og tette til nestemann... DU er gjennomført ekkel! uhmm...det har jeg ikke tenkt over :smile: Det er skremmende hvor får som faktisk ikke tenker over det... Hadde jeg visst hvor du bodde skulle jeg snikt meg inn i huset ditt å shavet alt som hadde gått ann å shavet og latt det ligge i sluken til du skulle dusje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå