8086 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Fikk meg en helt ny G502 i forrige uke, men greide etter noen få dager å putte den pastasausen ... Derfor trenger jeg nå en ny mobil, men jeg har ikke råd til enda èn i 1500 kroners klassen. Har sett på Nokia 2630, som på papiret virker bra. Men jeg er åpen for forslag! Det som er viktig for meg er lav pris, god lyd, lengst mulig standby og batterikapasitet, og seff. ingen binding. For å følge malen: Funksjoner: -Kalender: (Ja)- Må kunne synkes mot Outlook, men kan være ganske enkel. -GPRS: (nei). -EDGE: (nei) -Email klient:(nei). Form: -Klapp/"vanlig" -Vekt: < 100 g -"Støt/sprut/støv-sikker": (nei). Skjerm: Spiller ingen rolle Pris: Jeg har 1000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): nei Diverse: -Kamera: uviktig -Blåtann (Bluetooth): uviktig -Internminne: minst 500 kontakter -Minnekort?:nei). -Batterilevetid: Veldig viktig. Primærbruk er snakking. Minst en time, gjerne to-tre hver dag. Ønsker å lade minst mulig. edit: aj. leste på Mobile Phones dot UK at mange var misfornøyde med 2630, bl.a. at den fryser ved tapte anrop og bare har en halvtime taletid. Andre erfaringer ev. anbefalinger? Endret 26. september 2008 av 8086 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Er sikkert en grei telefon det, ellers har du også 3110 Classic som er noe av samma greia, bare at den også har støtte for minnekort, litt bedre kamera osv.. Litt av det du har nevt du ikke trenger, men man får den nesten til samme prisen, så hvorfor ikke. Lenke til kommentar
8086 Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Takk for svar! Vet du hvordan batteriet er på den? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Tipper de ligger på noe av det samme, 4-5 timers tale tid og par uker standby. Men godt mulig 2630 blir litt bedre på batteri enn 3110 Classic. Lenke til kommentar
8086 Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Er det opplevd taletid, eller det står i spesifikasjonene? Synes det vanligvis er et STORT gap mellom spesifikasjoner og taletid. Anskaffet G502 på grunn av oppgitt 9 timers taletid, men fikk aldri snakket mer enn et par timer før jeg måtte lade den på nytt (dagen etter). Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg er veldig fornøyd med min Nokia 1208 som jeg kjøpte på tilbud hos Elprice for 149,- uten abb og binding Lenke til kommentar
8086 Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Jeg er veldig fornøyd med min Nokia 1208 Vel, som du ser av kravene mine så trenger jeg å synke - dvs. den må ha USB kontakt. Fant ut at det var ingen av mobilene i det billigste segmentet som kunne dette, selv om de hadde vært bra nok på alle andre måter (les: batteri). Endte opp med å kjøpe en K810i i Telebutikken til 1199,-. Og forsikring til 500kr p.a. Sinnsykt dyr forsikring, men med 3 dyre telefoner i vaskemaskin, do, og i pastasausen på ett og et halvt år vil det statistisk sett lønne seg Men det var veldig deilig å bare koble den til pc-en. og se 450 kontakter (epost+mobil+adresser+++) og alle avtalene mine automatisk legge seg inn. Vel verdt tusenlappen ekstra. Endret 26. september 2008 av 8086 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Gratulerer med ny telefon 3110 har foresten mini usb kontakt i seg. Men K810 er uansett en bedre telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå