Gå til innhold

BK: sopptur i skogen

jantommy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første som slår meg er uheldig bruk av blits. Du får noen kraftige stygge skygger her som jeg ikke liker særlig.

Det første bildet synes jeg er best, selv om jeg ikke er helt sikker på at fokusen sitter helt som den skal? De to andre synes jeg blir litt kontrastløse og kjedelige.

Lenke til kommentar

Sånn ja.... :)

Bilde 1 likte jeg igrunn ganske greit, kommer kanskje til å komme kommentarer om bakgrunnen, men personlig syntes jeg det er ett skogspreg over hele bildet.

Om du muligheten til å klone, ville jeg ha klonet bort kvisten som krysser nede i h. hjørne forann soppene.

Bilde 2: Fikk jeg dessverre ikke noe ut av :( Syntes det ble litt mye sand i bilde, samt uskarpt + for mye midtstilt

Bilde 3: Fin skarphet og artig høstpreg over hele bildet.... Personlig ble bilde litt mye midtstilt for mine øyne... Bakgrunnen er også i litt for like farge som soppene (Skulle kanskje prøvd å saturere ned bakgrunnen noe).... Ellers et greit bilde til soppsamlingen...

Lenke til kommentar

Synes du skal legge inn bildet av J når hun sitter inne mellom alle buskene jeg. Ellers synes jeg bildene er flotte med tanke på at du akkurat har begynt å ta bilder. Ta med deg kritikken her, den er gull verd, og du vil lære masse av den :) Lykke til videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...