ShadowViper Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ja? blir det bedre effekt med ny dyse og ut med plomba? Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hvilken sykkel er det snakk om? Lenke til kommentar
trilobitt Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hvilken sykkel er det snakk om? Så klart... Har du en am6 motor så går den ifra ca 50km/t til rundt ca 80km/t. Pluss at den drar mye bedre ;D Lenke til kommentar
KNB Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hvilken sykkel er det snakk om? Blir jo bedre effekt med ny dyse å uplombert. Uansett hvilken sykkel det er snakk om! Lenke til kommentar
ShadowViper Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Hvilken sykkel er det snakk om? Gilera Smt 50 2008 modell. så vis jeg fjerne eller tetter igjen hullet så går den bedre?? har skiftet dyse til 85 dyse. det var 95 i den tror jeg :s husker ikke. orginal dyse i hvertfall. så den går bedre men trenger litt mer (a) Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Tetter igjen hullet? Hvis du tetter hullet i plomba så vil den jo ikke gå i det hele tatt. Den vil gå vesentlig bedre uten plombering. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Siden trådstarter trenger info/ tips til trimming så stenges denne tråden da det ikke er lov å trimme mopeder. Trimmer man dem så mister de sin typegodkjenning. Og før dere sender meg masse pmer om at det er lov å kjøre på offentlig vei osv. så siterer jeg fra vegtrafikkloven og kjøretøyforskriften: Vtrl. §1 første ledd første punktum:Denne lov gjelder all trafikk med motorvogn Kjøretøyforskriften:Moped: Motorvogn med to hjul (motorvogn gruppe L1e) eller tre hjul (motorvogn gruppe L2e) som har en høyeste konstruksjonshastighet som ikke overstiger 45 km/t og som har motor som oppfyller vilkårene angitt i annet eller tredje avsnitt. Motorvogn med to hjul som har motor med slagvolum som ikke overstiger 50 cm3 dersom den har forbrenningsmotor, eller maksimal kontinuerlig nominell effekt på høyst 4 kW hvis den har elektrisk motor. Motorvogn med tre hjul som har motor med slagvolum som ikke overstiger 50 cm3 dersom den har elektrisk tenning, eller maksimal nettoeffekt på høyst 4 kW hvis den har en annen forbrenningsmotor eller maksimal kontinuerlig nominell effekt på høyst 4 kW hvis den har en elektrisk motor. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg