elvegard Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg planlegger å kjøpe meg en motorola t720i m kamera fra http://www.telebutikken.no/ Hvis jeg kjøper motorola'n med netcom talk i 12 mnd. Kan jeg bruke telenor på den også? (ved å bytte sim) Eller er den 'låst' til netcom? takker for svar :wink: Lenke til kommentar
whaley Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Anbefaler deg å høre med butikken, men vanligvis er det ikke operatør/sim - lås på telefoner du kjøper med netcom abonnement. Operatør/sim lås gjelder vanligvis ved kjøp av telefon med kontant startpakke. :smile: Lenke til kommentar
MobilFrik...NOT Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 kjøp den uten abbonement fra mpx.no den kostet ca. 2600 med frakt jeg er veldig fornøyd Lenke til kommentar
TheBeaver Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 som whaley sier... Netcom kjører sjeldent låste telefoner... vanligvis er d ved kontant... så.. du kan vel trygt si at du kan gjøre det.. Når det gjelder kjøp av telefoner over internett så har aldri dette vært særlig smart... :wink: Hva om du får problemer..? Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Les retningslinjene. Spesielt punkt 1 om bruk av emnefeltet. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg