blacktower Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Heisann. Leter etter vaskehjelp til min mor for rengjøring av middels enebolig en gang i uken, eventuelt annenhver uke. Regner med ca. 3 timers arbeids per uke, eller 5 timer hvis annenhver uke. Du må være ansvarsfull og i stand til å overholde det vi blir enige om. Du må levere skattekort med mindre du har eget firma. Konkurransedyktig lønn etter erfaring, regner med ca. 120 - 160 kroner i timen + transport. Dersom noen allerede har vaskehjelp i Kristiansand-området tar jeg gjerne imot referanser i tråden. Jeg bor selv i England så litt vanskelig med oppslag i lokalområdet. Ungdom eller studenter vurderes gjerne. Kontaktinformasjon: Tor Erik Linnerud Telefon: +44 7910 230 455 (Engelsk mobil, send meg gjerne en melding så ringer jeg tilbake) Skype: brukernavn: toreriklinnerud Epost: [email protected] mvh, Tor Erik Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Heng opp en plakat på UiA. De har en stor tavle for slikt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg