mirri Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Et program som lagrer koder. Eksempel, msn,hotmail. Finnes d et program til mac som lagrer koder? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Du kan jo bruke denne nettsiden?? http://www.pctools.com/guides/password/ Lenke til kommentar
chberge Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Den siden LAGET vel koder/passord. Fyren spurte om et program for å huske/lagre koder/passord. Tror det finnes et program som heter Password1 til Mac, men er ikke helt sikker! Lenke til kommentar
mirri Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Saklig å si av mej ej e jente Lenke til kommentar
chberge Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ah, beklager. Burde kanskje sett på avataren din, da hadde jeg vel skjønt det Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Gode søkeord er "wallet" eller "keychain". Det kalles forresten også "passord" og ikke "kode". Lenke til kommentar
mirri Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Men helt riktig, ej vil gjærne finne et program som lagrer koder. Itkje et som lager koder. Ej ekke så flink i engelsk, så bra som ei i fra før ej lasta d ned. Lenke til kommentar
mirri Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Hmm.. Håpet på at d va noken som kankje viste, har et eller prøvd et liknende program som ej ønska mej. For ej ekke så særli flink i engelsk. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Sa feil isted, programmet het vist 1Password istedenfor. Uansett, du kan laste det ned her: http://agilewebsolutions.com/downloads/1Password Lenke til kommentar
mirri Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Sa feil isted, programmet het vist 1Password istedenfor. Uansett, du kan laste det ned her: http://agilewebsolutions.com/downloads/1Password Åssen funka d? He du d? He lasta d ned. Men... E d sånn som lagerer automatisk kodane som blir skrevne og blir brukt? Som på msn? Om... hehe.. en annen bruker msn.. eller hotmail... så lagrer den koden sej? Sånn automatisk? Endret 21. september 2008 av mirri Lenke til kommentar
dennis.se Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Åssen funka d? He du d? He lasta d ned. Men... E d sånn som lagerer automatisk kodane som blir skrevne og blir brukt? Som på msn? Om... hehe.. en annen bruker msn.. eller hotmail... så lagrer den koden sej? Sånn automatisk? http://static.agilewebsolutions.com/1passw...ute_expert.html sånn fungerer det. men hva er det du egentlig trenger? så vidt meg bekjent kan da msn på mac huske passordet ditt. og hvis du bruker safari (eller en hvilken som helst annen respektabel nettleser for den del) så kan den huske de brukernavnene og passordene du bruker på f.eks hotmail, facebook, etc. når du lar safari lagre passord så lagres de i programmet "keychain access", som forøvrig tar seg av de fleste passordene o.l på macen din. Lenke til kommentar
mirri Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Åssen funka d? He du d? He lasta d ned. Men... E d sånn som lagerer automatisk kodane som blir skrevne og blir brukt? Som på msn? Om... hehe.. en annen bruker msn.. eller hotmail... så lagrer den koden sej? Sånn automatisk? http://static.agilewebsolutions.com/1passw...ute_expert.html sånn fungerer det. men hva er det du egentlig trenger? så vidt meg bekjent kan da msn på mac huske passordet ditt. og hvis du bruker safari (eller en hvilken som helst annen respektabel nettleser for den del) så kan den huske de brukernavnene og passordene du bruker på f.eks hotmail, facebook, etc. når du lar safari lagre passord så lagres de i programmet "keychain access", som forøvrig tar seg av de fleste passordene o.l på macen din. Ej sett aldri husk pasord på msn. Om noken skulle låne datan min eller ej glemmer å lokke kjermen på datan min, så kan andre tulle me datan min. Om dem skulle finne på å gjøre d. Å d samme me andre nettsider. Åså he ej forkjellige passor. Å bytter dem av å til. Så d hadde vært grett me et slikt program. Itkje d at ej låner datan min ofte bort. D e som regel familie medlem. Endret 22. september 2008 av mirri Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Det er da bare å legge til en Secure Note, beskyttet av Master Password gjennom 1Password. Blir ikke automatisk utfylling ved mindre en bruker en MSN-klient på nettet, men en glemmer da ikke passordet sitt så ofte. Og skriv bokmål eller nynorsk er du snill, dialekt-skriverier er slitsomt å lese. Endret 22. september 2008 av Rexinor Lenke til kommentar
mirri Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Men d står itkje noke "1P" der oppe. Det er da bare å legge til en Secure Note, beskyttet av Master Password gjennom 1Password. Blir ikke automatisk utfylling ved mindre en bruker en MSN-klient på nettet, men en glemmer da ikke passordet sitt så ofte. Og skriv bokmål eller nynorsk er du snill, dialekt-skriverier er slitsomt å lese. Oja unnskyld. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Men d står itkje noke "1P" der oppe. Du har tilgang til Secure Notes gjennom 1Password applikasjonen. 1P knappen får du bare i nettlesere og installeres gjennom Prefereces-menyen. Lenke til kommentar
mirri Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Men d står itkje noke "1P" der oppe. Du har tilgang til Secure Notes gjennom 1Password applikasjonen. 1P knappen får du bare i nettlesere og installeres gjennom Prefereces-menyen. Litt mer presist hvordan jeg får det til å funke. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Hva vil det si å "funke" ? Du må være mer presis om hva det innebærer. Se gjerne videoen deres. Endret 22. september 2008 av Rexinor Lenke til kommentar
mirri Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Hva vil det si å "funke" ? Du må være mer presis om hva det innebærer. Se gjerne videoen deres. Søren da. Får ikke sett filmen pga skole nettet. Lenke til kommentar
dennis.se Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 hva med å sette passord på brukerkontoen din? personlig har jeg passord på min konto, og "passordbeskyttet skjermsparer" - i tilfelle jeg glemmer å lukke pcen. dersom noen vil låne maskinen min har jeg en gjestekonto de kan få leke seg med. dersom personen som låner maskinen din er så frekk at han vil prøve å gå gjennom mailen din eller chatte med vennene dine kan han jo likesågodt bla seg gjennom bilde eller dokumentmappa også. Lenke til kommentar
mirri Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 (endret) hva med å sette passord på brukerkontoen din? personlig har jeg passord på min konto, og "passordbeskyttet skjermsparer" - i tilfelle jeg glemmer å lukke pcen. dersom noen vil låne maskinen min har jeg en gjestekonto de kan få leke seg med. dersom personen som låner maskinen din er så frekk at han vil prøve å gå gjennom mailen din eller chatte med vennene dine kan han jo likesågodt bla seg gjennom bilde eller dokumentmappa også. Ja, sant. Men jeg ønsker meg keylogg. (jeg har kode på datan) Endret 22. september 2008 av mirri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå